CathCath schreef:Kan je 1000 euro betalen als 17-jarige? Hoe kom je aan het geld?
Wat gaat jou dat nou aan? Misschien heeft ze een bijbaan, gulle ouders of grootouders.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
minikatje schreef:duidt alleen op het iq van de lezer.
hoe heet was heet in de buitenbak?
ben je ok stukje buiten geweest?
Teminste, dat mis ik vaak bij m'n bijrijdpaard, het liefste heb ik in elke hoek van de bak een shet staan, want die zijn eng 
Gypsy schreef:zit niet meer op school en hou 400 euro per maand over.
CathCath schreef:Ja joh, jij mag alles temmen, behalve niet mij en dat kan je niet als je rechtstreeks met mij contact maakt.
Een 17-jarige kan geen paard of pony betalen. Waar komt die 400 euro vandaan> Ik heb op die leeftijd nooit 400 euro gezien. 400 euro overhouden betekent dat je, als je die aan het begin van de man, eind van de maand ook nog hebt.
Minikatje, jij kan niets onderbouwen, inderdaad jij leeft in sprookjesland, maar niet in het beste. Ik wens jullie ook veel succes met vervelend tegen mij te doen. Jij zag het zeker in je leven niet gaan redden. Zometeen eens even kijken of je een "LEUKE FOTO" met onderbouwing hebt. Zal wel niet, maar ben benieuwd. Ben hier zo weg, maar jij bent nog niet eens in de wereld geweest.
Complete NO KNOW!
Lioony schreef:Ik blijf voor je duimen meid! SuccesHaha
Wij gaan weer een nieuwe afspraak maken voor een keuring!
Alice13 schreef:Nou de sfeer wordt flink naar beneden gehaald! gelukkig zitten hier geen herrieschoppers en gaan wij door met het hebben over de aankoop van een eigen paard!
Rosemarin, kan niet wachten op foto's! echt wel nieuwsgierig naar ieders aanwinst!Lioony schreef:Ik blijf voor je duimen meid! SuccesHaha
Wij gaan weer een nieuwe afspraak maken voor een keuring!
en goede tip over binnen en buitenbak, sommige paarden zijn zo anders wanneer ze in een andere omgeving zijn!
CathCath, ik vind dat je erg agressief reageert, op een heel vriendelijk topic. Ik snap ook niet waar je de kennis en het lef vandaan haalt hier wat te zeggen over een andere bokker! Ik werk alleen in de weekenden en ik hou toch degelijk 400 euro over in de maand deze maand zelfs 6 dus oordeel niet te snel omdat jij iets niet kunt/hebt.
Misschien, als je wil, kun je je vraag op een andere manier op nieuw stellen? En dan vragen hoe Gypsy, ik Lioony en alle andere dat wel kunnen/doen!