Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:29

CathCath schreef:
Kan je 1000 euro betalen als 17-jarige? Hoe kom je aan het geld?

Wat gaat jou dat nou aan? Misschien heeft ze een bijbaan, gulle ouders of grootouders.

Lioony

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:33

Sloeg de vraag op een bokker? Sorry snap er niet zoveel van, behalve dat ik het een rare vraag vond :+

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:35

Lioony schreef:
Ik snap die vraag niet helemaal := Een paard kost wel meer dan 1000 euro in een jaar.
Aan geld kom je door er voor te werken :=

Dat bedoel ik dus. Ik snap hier niets van, maar zal vast aan mij liggen;)

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:37

Wat leuk Rosemarin! Heb dr nog wel even aan gedacht vandaag, haha :D

CathCath, wat bedoel je precies dan?

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:37

Ik snap hier niets van, slaat deze vraag op een andere bokker?

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:38

... of op jezelf?

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:39

Oja! Ik heb nog even een kleine tip voor mensen die paarden gaan kijken en rijden!
Als er een binnenbak én buitenbak aanwezig zijn, altijd 1 keer in de binnenbak en 1 keer in de buitenbak gaan rijden! :')
Ben woensdag wezen rijden in de binnenbak, voor het eerst en gister voor de 2e keer dus en toen in de buitenbak, pfoe, hij was beetje heet, maar wel nog steeds leuk :D

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:39

Merel___ schreef:
... of op jezelf?

Op mij?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:40

gypsy is 17, waars slaat dit op de startpost ofzo.
1000 euro is niet zoveel als je goed spaart.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:41

Niet ingaan op Cathcath!!

Die is overal aan het rellen en volgens mij heeft ze ook een week een ban gehad voor dit gedrag vorige week.
Helaas gaat ze gewoon door, ondanks ze vanmorgen nog heeft gezegt dat ze vandaag geen zin heeft in geruzie :+

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:41

Gypsy schreef:
zit niet meer op school en hou 400 euro per maand over.

Lezen blijft moeilijk :j

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:42

Lioony schreef:
Merel___ schreef:
... of op jezelf?

Op mij?

Nee :') op CathCath

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:43

duidt alleen op het iq van de lezer.

hoe heet was heet in de buitenbak?
ben je ok stukje buiten geweest?

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:43

jes_sira schreef:
Niet ingaan op Cathcath!!

Die is overal aan het rellen en volgens mij heeft ze ook een week een ban gehad voor dit gedrag vorige week.
Helaas gaat ze gewoon door, ondanks ze vanmorgen nog heeft gezegt dat ze vandaag geen zin heeft in geruzie :+

Ah oke :+

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:47

minikatje schreef:
duidt alleen op het iq van de lezer.

hoe heet was heet in de buitenbak?
ben je ok stukje buiten geweest?

Bedoel je stukje buitenritje zeg maar?
Nee, hij is bijna 4 en nog niet verkeersmak.

Niet té heet, leuk heet :D Teminste, dat mis ik vaak bij m'n bijrijdpaard, het liefste heb ik in elke hoek van de bak een shet staan, want die zijn eng :')
Maar ben wel wat gewend van m'n andere bijrijdpaard. Hij was een beetje schrikkerig op 1 stuk, want hij is daar een keer erg geschrokken, voor de rest vond hij mijn ouders niet eng die op een paar tuinmeubels aan de bakrand zaten. Maar kon het wel handelen :j

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:48

De waarheid vertellen is iets anders dan RELLEN en dat moderators postings weghalen, dat is om te |(

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:49

De waarheid is dat de TS dit heeft geschreven:

Gypsy schreef:
zit niet meer op school en hou 400 euro per maand over.

En dus ook dat lezen moeilijk blijft voor sommigen :j

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:51

meisje, heb je even getemd.
de waarheid moet je ook onderbouwen, dus niet banketstaaf wat in je opkomt.
lijkt me handig dat je hier vertrekt als je niet normaal mee kan doen :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:54

Fijn! Dit topic is bedoelt om ervaringen te kunnen uitwisselen en om handige tips van anderen op te kunnen pikken! :)

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:59

Ja joh, jij mag alles temmen, behalve niet mij en dat kan je niet als je rechtstreeks met mij contact maakt.

Een 17-jarige kan geen paard of pony betalen. Waar komt die 400 euro vandaan> Ik heb op die leeftijd nooit 400 euro gezien. 400 euro overhouden betekent dat je, als je die aan het begin van de man, eind van de maand ook nog hebt.

Minikatje, jij kan niets onderbouwen, inderdaad jij leeft in sprookjesland, maar niet in het beste. Ik wens jullie ook veel succes met vervelend tegen mij te doen. Jij zag het zeker in je leven niet gaan redden. Zometeen eens even kijken of je een "LEUKE FOTO" met onderbouwing hebt. Zal wel niet, maar ben benieuwd. Ben hier zo weg, maar jij bent nog niet eens in de wereld geweest.

Complete NO KNOW!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:03

CathCath schreef:
Ja joh, jij mag alles temmen, behalve niet mij en dat kan je niet als je rechtstreeks met mij contact maakt.

Een 17-jarige kan geen paard of pony betalen. Waar komt die 400 euro vandaan> Ik heb op die leeftijd nooit 400 euro gezien. 400 euro overhouden betekent dat je, als je die aan het begin van de man, eind van de maand ook nog hebt.

Minikatje, jij kan niets onderbouwen, inderdaad jij leeft in sprookjesland, maar niet in het beste. Ik wens jullie ook veel succes met vervelend tegen mij te doen. Jij zag het zeker in je leven niet gaan redden. Zometeen eens even kijken of je een "LEUKE FOTO" met onderbouwing hebt. Zal wel niet, maar ben benieuwd. Ben hier zo weg, maar jij bent nog niet eens in de wereld geweest.

Complete NO KNOW!

Schaduwaccountje?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:04

Nou de sfeer wordt flink naar beneden gehaald! gelukkig zitten hier geen herrieschoppers en gaan wij door met het hebben over de aankoop van een eigen paard!

Rosemarin, kan niet wachten op foto's! echt wel nieuwsgierig naar ieders aanwinst!

Lioony schreef:
Haha :')

Wij gaan weer een nieuwe afspraak maken voor een keuring! :D
Ik blijf voor je duimen meid! Succes
en goede tip over binnen en buitenbak, sommige paarden zijn zo anders wanneer ze in een andere omgeving zijn!

CathCath, ik vind dat je erg agressief reageert, op een heel vriendelijk topic. Ik snap ook niet waar je de kennis en het lef vandaan haalt hier wat te zeggen over een andere bokker! Ik werk alleen in de weekenden en ik hou toch degelijk 400 euro over in de maand deze maand zelfs 6 dus oordeel niet te snel omdat jij iets niet kunt/hebt.
Misschien, als je wil, kun je je vraag op een andere manier op nieuw stellen? En dan vragen hoe Gypsy, ik Lioony en alle andere dat wel kunnen/doen!

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:05

Nou, nee. Niet echt. Je mag me zelfs bellen. Dus als je mijn telefoonnummer wilt hebben.

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:06

Alice13 schreef:
Nou de sfeer wordt flink naar beneden gehaald! gelukkig zitten hier geen herrieschoppers en gaan wij door met het hebben over de aankoop van een eigen paard!

Rosemarin, kan niet wachten op foto's! echt wel nieuwsgierig naar ieders aanwinst!

Lioony schreef:
Haha :')

Wij gaan weer een nieuwe afspraak maken voor een keuring! :D
Ik blijf voor je duimen meid! Succes
en goede tip over binnen en buitenbak, sommige paarden zijn zo anders wanneer ze in een andere omgeving zijn!

CathCath, ik vind dat je erg agressief reageert, op een heel vriendelijk topic. Ik snap ook niet waar je de kennis en het lef vandaan haalt hier wat te zeggen over een andere bokker! Ik werk alleen in de weekenden en ik hou toch degelijk 400 euro over in de maand deze maand zelfs 6 dus oordeel niet te snel omdat jij iets niet kunt/hebt.
Misschien, als je wil, kun je je vraag op een andere manier op nieuw stellen? En dan vragen hoe Gypsy, ik Lioony en alle andere dat wel kunnen/doen!

CathCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:07

Nou vertel, mij oren staan wagenwijd open. Lees nu alles een even voordat je een oordeel velt over mij. Dus ..