Ligt er aan wie hem wil hebben en voor welke doel. Maar als dat goed zit: pinnen of contant?
Breda20
Geplaatst: 01-01-12 09:28
Mijn vriend zou dan zeggen: ' ik kom er dan persoonlijk een strikje om doen' (en hij houdt niet van paarden dus zegt genoeg) Naar een goed adres stem ik dan ook in.
Ik heb dit topic vaker voorbij zien komen en ik weet nog steeds niet wat ik zou doen.
Een miljoen is veel geld en waarschijnlijk zal degene die dit voor mijn paard wilt betalen (ze is niet zo speciaal (behalve voor mij, natuurlijk) ) ook goed voor haar zorgen, dus met die voorwaarde neig ik naar de "Ja" kant. Maar ik zal er nog over moeten nadenken als het me aangeboden zou worden. Gelukkig zal ik dit aanbod nooit krijgen
Jep, theoretisch. Maar als het écht gebeurd dat ik een miljoen geboden krijg voor Zantos dan weet ik niet of ik nog gelijk "Jep!" roep Ik wil wel zoooo graag een miljoen, kan ik goed gebruiken voor mn studie! Haha.
Ja zeker, strik erom en huppaaa. Niet dat 't een realistische situatie is, maar dat laten we ff in het midden hahahaha.
Sybriich
Geplaatst: 02-01-12 22:07
Zeker weten! Ik hou van mijn paard, maar voor een miljoen ging ze echt wel weg. En wil der dan ook nog wel brengen. Ook al zou ik niet willen dat ze weg ging, dan bracht mn vader der wel want ze is officieel/financieel gezien van hem, haha.
Claudia1993_
Geplaatst: 02-01-12 22:22
Ik ben hartstikke dol op mijn pony maar voor een miljoen gaat hij wel weg hoor. Overigens alleen als hij heel goed terecht komt, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
LOLLYYwood
Geplaatst: 02-01-12 22:30
al was het een miljard. Nee. Ik heb dan wel een smak geld, maar bye bye paard..
nope , ik heb een geweldige band met Toran en die heb je ook niet zo 1 2 3 ! Ben super blij met hem .
LisErm94
Geplaatst: 02-01-12 23:29
Nee.. Het is mijn eerste eigen paardje en ik hou zo veel van haar, zij is een van de belangrijkste redenen waarom ik gelukkig ben (heelpenny) Geld maakt niet gelukkig en mijn paardje maakt me wel gelukkig.
Alhoewel met helemaal geen geld kon ik haar niet onderhouden, dus beetje geld maakt wel gelukkig
Barbulet
Geplaatst: 03-01-12 00:03
Ben momenteel paardloos.
Maar als ik een paard zou heb ben waar ik echt een ontzettende band mee heb, en echt een maatje voor me is, dan zou die echt niet weg gaan. Je hebt dan je geld, ja en dan? Nieuwe kopen? Je ben dan toch je maatje kwijt? Aan de andere kant zou ik het wel wat egoistisch vinden, tegenover je ouders / vriend. Je laat zo 1 miljoen door je vingers glippen, en dus ook door die van hun, alleen om je paard. Gelukkig geeft niemand zo'n krankzinnig bedrag voor een doorsnee pony.
Ik zie hier veel langskomen; ach dan koop ik 'm wel weer terug met de helft of zo. Tsja, iemand die 1 miljoen bied op een pony, zal er wel heeeeel veel in moeten zien. Diegen gaat 'm dan ook echt niet terug geven voor 5 ton, want dan verlies je dus eventjes een half miljoen en de pony.
Amiigo
Geplaatst: 03-01-12 18:10
Ja hoor! Kom hem ook nog wel brengen Tja, houd heel veel van hem natuurlijk, maar voor dat geld koop ik liever een goed paard en de rest sparen, omdat ik over 2 a 3 jaar toch een paard moet..
Ik zou het denk ik ook doen, gelukkig dit aanbod nog nooit gehad en verwacht het ook niet te krijgen
Flowflessie
Geplaatst: 03-01-12 18:59
Tuurlijk ! Die van mij, mag dan gaan! Dan weet je wel bijna zeker, dat hij een goed huisje zal krijgen. Ik kan me het ook haast niet voorstellen dat je je paard niet verkoopt. Sommige mensen kunnen nu nog wel zeggen dat ze dat nooit zouden doen, maar daar geloof ik geen barst van !
Het zet je wel aan het denken. Maar ik denk dat mijn maatje mij zoveel plezier geeft dat het het geld niet waard is. De emotionele band is daar ook te sterk voor en buiten dat geef ik meer om mijn dieren dan om geld Dus nee
Nikass
Geplaatst: 04-01-12 22:21
---
Laatst bijgewerkt door Nikass op 25-12-23 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt