Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jess

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:58

Yes eindelijk, ik heb ook Ria gemaild dat ik wilde ontbinden, Ik kreeg terug dat mijn abo per september is afgelopen :D

Pff ik heb dus 5 mailtjes hiervoor moeten sturen naar Astrid die het niet wilde opzeggen en maar 1 naar Ria.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:36

marieminime schreef:
ik weet niet of dit telt als klacht, maar ik ben gevraagt foto´s toe te sturen voor dit blad. Aangezien ik maar ´amateur´ ben heb ik er niets voor gevraagd, behalve een exemplaar waar de foto´s instaan.

Dit is mij toegezegt en ik heb netjes de foto´s verstuurd, vervolgens nooooit meer iets gehoord, ook niet op meerdere mailtjes van mijn kant

Ik vind dit zeker wél een serieuse klacht. Voor welke editie was het?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:53

PascalB schreef:

Tis me nog niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp, dan kan alleen een nieuwe abonnee het abo, opzeggen omdat een prijsstijging kort na aangaan van het abo als onredelijk bezwarend wordt gezien. Maar iemand zoals ik, die vanaf 2006 al de Horsimo ontvangt, komt er niet zomaar vanaf?
Nu hebben ze het over een prijsstijging die geindexeerd is. En een verdubbeling van het abo-geld is natuurlijk niet volgens de indexering.
Mij lijkt dat een verdubbeling van het abo-geld bezwarend voldoende is om onder het abo uit te komen. Maar ja, dan nog....kun je je dan gewoon afmelden zonder aangetekend te verzenden?

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 06:24

ik denk dat als je niet aangetekend verstuurd dan je helemaal niets terug hoor
er hebben er al meerdere wel aangetekend opgezegt, en zelf die hebben niets gehoord
ook op mails wordt niet geantwoordt, dus ja klantenservice is daar ook niet alles

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:02

Isabonny schreef:
PascalB schreef:

Tis me nog niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp, dan kan alleen een nieuwe abonnee het abo, opzeggen omdat een prijsstijging kort na aangaan van het abo als onredelijk bezwarend wordt gezien. Maar iemand zoals ik, die vanaf 2006 al de Horsimo ontvangt, komt er niet zomaar vanaf?
Nu hebben ze het over een prijsstijging die geindexeerd is. En een verdubbeling van het abo-geld is natuurlijk niet volgens de indexering.
Mij lijkt dat een verdubbeling van het abo-geld bezwarend voldoende is om onder het abo uit te komen. Maar ja, dan nog....kun je je dan gewoon afmelden zonder aangetekend te verzenden?

Ik denk dat je per mail het beter over ontbinden kan hebben dan opzeggen.

* Ontbinden voor het verdubbelen van de prijs, zonder er duidelijke brief of een grote advertentie in het blad
* Ontbinden voor het samen voegen van 2 bladen die niets met elkaar te maken hebben
* Ontbinden voor het niet of te laat leveren van het blad

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:19

lillytjuh schreef:
Heeft iemand een lidmaatschapsnummer en waar zou ik dat eventueel kunnen vinden? Leg ik alle gegevens klaar om eventueel nog een keer te moeten bellen.

Lidmaatschapnummer staat op dat witte papiertje die in de blister zit bijgevoegd.

Ik heb nog niks terug op mijn laatste mail en ook nog geen ontvangstbevestiging :(

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:31

Lidmaatschapnummer had ik niet in de mail gezet, ik had geen leesbevestiging maar wel een reactie dat mijn abo opgezegd is :D

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:34

Ik heb maar weer gemaild, krijg helaas weer een standaard antwoord dat ze zich aan de voorwaarden van de uitgever moeten houden.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:35

Ik ga mijn abo ook opzeggen, eerst was het een dik blad, nu nog maar een vodje idd met honden en katten er ook in :( En ik had ook idd een ingebrekestelling erbij zitten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:39

Dit topic zal ze in ieder geval tot in lengte van dagen gaan achtervolgen :D Ze beseffen zeker niet dat het met google zo tevoorschijn komt en iedereen het leest. En dat het daarnaast niet verwijderd gaat worden en het altijd te lezen blijft :+

Kunnen ze beter hun zaakjes op orde krijgen, alles netjes afhandelen met de mensen die opzeggen (en die dan hier een nette reactie neerzetten dat het is opgelost) dan moeilijk blijven doen :+

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:40

Dat standaard mailtje kreeg ik van Astrid ook iedere keer, gister naar Ria gemaild en die heeft het wel opgezegd.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:41

Zo mailtje is verstuurd... hopelijk krijg ik wel een reactie :P

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:41

jesskn schreef:
Dat standaard mailtje kreeg ik van Astrid ook iedere keer, gister naar Ria gemaild en die heeft het wel opgezegd.

Helaas kwam mijn standaard mailtje van Ria ;(

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:48

Denk dat Ria d'r mailbox helemaal vol stroomt nu }> zou ze nog erg veel plezier hebben in haar werk?????

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:49

Laurabram schreef:
jesskn schreef:

Helaas kwam mijn standaard mailtje van Ria ;(

Ja helaas kreeg ik dat mailtje gister ook van Ria. Heb nog niks over mijn andere mailtje gehoord.
Beetje jammer want ik begin het nu echt zat te worden.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:50

crazycactus schreef:
Denk dat Ria d'r mailbox helemaal vol stroomt nu }> zou ze nog erg veel plezier hebben in haar werk?????

Ik hoop het niet, moet die uitgeverij maar niet mensen bedonderen :D

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:45

Bedankt voor het nieuwe mailadres!
Ik heb ook weer een mail gestuurd, met zowat alle redenen die hier al gegeven zijn :D en ook het citaat over de "gratis blad formule"

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:58

Heb net een leesbevestiging gehad, nu maar afwachten wat het antwoord word.

EDIt Het antwoord was er heel snel...
Hierbij bevestigen wij de opzegging van het blad horsimo.

Met vriendelijke groet,

Toch bizar dat als ik stuur dat ik mijn abo op wil zeggen ik terug krijg dat dat niet gaat en als ik stuur ontbinden met redenen dat het wel gaat >;) %) :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:17

Nou, ik heb er ook maar eens een mailtje aan gewaagd naar onze Ria. Ik ben benieuwd.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:27

Bij mij stond er niet bij wanneer, is dat erg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:25

Nou ja!!!!!! ik krijg een standaard reactie terug dat ik in het colofon van het blad moet kijken...

Niet dus!

jelle_belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:28

ook ik heb bericht gehad van Ria.

abonnement is beeindigd. :D

nog even afwachten of het toesturen inderdaad stopt.....

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:31

lillytjuh schreef:
Heeft iemand een lidmaatschapsnummer en waar zou ik dat eventueel kunnen vinden? Leg ik alle gegevens klaar om eventueel nog een keer te moeten bellen.

Ik heb ook dat probleem met mijn lidnummer, aangezien ik al een paar bladen mis, heb ik die bijgevoegde blaadjes ook niet meer. (Net grote schoonmaak gehad)
Ik heb geen breicht van ze gehad van een eventuele prijsstijging, contract is aangegaa nvoor de prijs van €19,95 per jaar, maar dat is een bedrag van €23,... geworden wat vier of vijf maanden te vroeg is afgeschreven. Ik kwam dit topic gisteren pas tegen, ik heb het tot pg. 23 doorgelezen, ik ga zo ook weer even verder, maar ik heb eerst even een mail de deur uit gedaan naar Ria@atotzet.nl en als ze gaat zeiken heb ik een héél goede advocaat.
Wat een tokkies zeg, daaro...

Ik heb haar aangegeven dat ik vóór het einde van deze week reactie verwacht. Als die reactie niet komt óf mij niet zint, gaat er nog één mail heen en laat ik hun rekening blokkeren bij mijn bank, dan heb ik mijn geld in ieder geval veilig gesteld. Als ik al jullie ellende zo lees, wordt ik echt woest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:40

Zo, ik heb er nog een achteraan gestuurd, dat ze mijn mail niet goed heeft gelezen. Ik wil niet opzeggen ik wil ontbinden en nogmaals de redenen waarom daarbij.

Daarnaast heb ik vermeld dat ik volgens mijn rechtbijstand in mijn recht sta en dat een reactie op mijn ingebrekestelling ook rechtsgeldig is om mijn abonnement te kunnen ontbinden. Mijn rechtsbijstand en ik zijn dan ook van mening dat een aangetekende brief geen meerwaarde meer heeft.

Ik ben heel benieuwd wat ik er nu op terug krijg.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:41

Angela_ schreef:
Nou ja!!!!!! ik krijg een standaard reactie terug dat ik in het colofon van het blad moet kijken...

Niet dus!

Dan moet je het bericht overnemen dat ik ook heb verzonden.

Geachte heer of mevrouw,

via deze weg wil ik mijn abonnement op horsimo met onmiddellijke ingang ontbinden.
Hiertoe heb ik de volgende beweegredenen:

- ik ben het niet eens met de, onaangekondigde, en onredelijk prijsverhoging van 19,95 naar 39,95
- ik ben het niet eens met de onaangekondigde samenvoeging met het blad dier. Ik was in de veronderstelling dat ik een abonnement heb op een paardenblad, niet op een paarden-, honden- en kattenblad.
- PubliForce is in gebreke gebleven, door het meerdere malen niet, of niet tijdig leveren van het blad.

Omdat ik mijn abonnement via de digitale weg heb aangeschaft, sta ik in mijn recht om het ook via deze weg te ontbinden.

Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie op mijn mail te ontvangen, met daarin de bevestiging van opzegging.

Met vriendelijke groet

Ik had dat eerst ook maar nadat ik deze mail had gestuurd niet meer :D :D