Pff ik heb dus 5 mailtjes hiervoor moeten sturen naar Astrid die het niet wilde opzeggen en maar 1 naar Ria.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marieminime schreef:ik weet niet of dit telt als klacht, maar ik ben gevraagt foto´s toe te sturen voor dit blad. Aangezien ik maar ´amateur´ ben heb ik er niets voor gevraagd, behalve een exemplaar waar de foto´s instaan.
Dit is mij toegezegt en ik heb netjes de foto´s verstuurd, vervolgens nooooit meer iets gehoord, ook niet op meerdere mailtjes van mijn kant
PascalB schreef:Nog een handige link met wat informatie
Leidt een prijsverhoging tot automatische beëindiging van een abonnement?
Isabonny schreef:PascalB schreef:Nog een handige link met wat informatie
Leidt een prijsverhoging tot automatische beëindiging van een abonnement?
Tis me nog niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp, dan kan alleen een nieuwe abonnee het abo, opzeggen omdat een prijsstijging kort na aangaan van het abo als onredelijk bezwarend wordt gezien. Maar iemand zoals ik, die vanaf 2006 al de Horsimo ontvangt, komt er niet zomaar vanaf?
Nu hebben ze het over een prijsstijging die geindexeerd is. En een verdubbeling van het abo-geld is natuurlijk niet volgens de indexering.
Mij lijkt dat een verdubbeling van het abo-geld bezwarend voldoende is om onder het abo uit te komen. Maar ja, dan nog....kun je je dan gewoon afmelden zonder aangetekend te verzenden?
lillytjuh schreef:Heeft iemand een lidmaatschapsnummer en waar zou ik dat eventueel kunnen vinden? Leg ik alle gegevens klaar om eventueel nog een keer te moeten bellen.

Ze beseffen zeker niet dat het met google zo tevoorschijn komt en iedereen het leest. En dat het daarnaast niet verwijderd gaat worden en het altijd te lezen blijft 
Laurabram schreef:jesskn schreef:Dat standaard mailtje kreeg ik van Astrid ook iedere keer, gister naar Ria gemaild en die heeft het wel opgezegd.
Helaas kwam mijn standaard mailtje van Ria
en ook het citaat over de "gratis blad formule"
lillytjuh schreef:Heeft iemand een lidmaatschapsnummer en waar zou ik dat eventueel kunnen vinden? Leg ik alle gegevens klaar om eventueel nog een keer te moeten bellen.
Angela_ schreef:Nou ja!!!!!! ik krijg een standaard reactie terug dat ik in het colofon van het blad moet kijken...
Niet dus!