Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jetske_ schreef:Ik heb Derby. Die Petrie Leeds vind ik wel erg mooi eruit zien, maar heb ze nooit gepast, dus kan daar verder niet over oordelen.
Mijn laarzen op wedstrijd, ik heb verder nog geen blauwe elementen in mijn outfit. Het steekt (nog) een beetje raar af. Maargoed, in principe waren ze voor mijn crossset (en voor bij mijn paard en dus niet voor bij de pony), maar ik wilde er graag mee rijden![]()
Edit: Ik zet er ook nog even een foto van het springen bij, dan had ik iig nog een blauw dekje wat erbij kon
xLoki schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik zit zoooooooo te twijfelen over laarzen...
Mag voor mijn verjaardag laarzen aan laten meten.
Wilde eerst heel graag Lipica, maar heb er wat mindere verhalen over gehoord (mindere kwaliteit, heeeeele lange levertijd, inlopen erg pijnlijk) dus ga nu misschien derby nemen!
Wil graag iets met grijs/zwart.
Iemand ideetjes? Lak ben ik niet zo weg van.
DeadxStar schreef:xLoki schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik zit zoooooooo te twijfelen over laarzen...
Mag voor mijn verjaardag laarzen aan laten meten.
Wilde eerst heel graag Lipica, maar heb er wat mindere verhalen over gehoord (mindere kwaliteit, heeeeele lange levertijd, inlopen erg pijnlijk) dus ga nu misschien derby nemen!
Wil graag iets met grijs/zwart.
Iemand ideetjes? Lak ben ik niet zo weg van.
Inlopen pijnlijk bij lipica..? Vind ik niet.. (En ik heb echt een hekel aan hele harde laarzen)
Heb ze nu net, en het inlopen doet geen zeer. Ja tis ff wennen omdat ze nog wat 'stug' zijn, maar hard zeker niet.
Petrie's inlopen, dat doet zeer(Harde petrie's dan, de soepele uiteraard niet)
Ik heb harde voering bij lipica (en dat is dus lang zo hard niet als bij petrie), en je hebt ook nog zachte (en das echt soepel).
xLoki schreef:Heb van veel mensen gehoord dat ze grote blaren etc. hadden toen ze ze 1x aan hadden gehad...
Heb het zelf niet ervaren hoor! Maar heb meer slechte dan goede verhalen over Lipica gehoord.
Arielle_ schreef:Ja die stijgbeugels inderdaad nog wel ja, maar net die 2 paar laarzen besteld dus nu ff niks
Borsttuig met roze elastiek ben ik nog niet tegengekomen..
Maar ben ook bang dat dat echt heel snel lelijk wordt, de mijne is altijd zeiknat/wit schuim van het zweten en druk maken.
http://94.100.120.16/1302750001-1302800 ... _PDd-.jpeg