Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Voor braaf betaal je! Zo simpel is het. Iedereen wil die brave pony. Voor 4000 kom je niet ver dan de BS handelaars praatjes.
En kosten koper was vroeger al dus is niks van deze tijd. Ik wil best betalen maar dan kies ik de dierenarts. Want sommige gaan echt muggeziften als ze weten dat het om een dure pony gaat.
Muze schreef:Heb de merrie voorbij zien komen. Leuk dier, snap niet dat die nog niet weg is 0000.
Voor mij te introvert / onzeker zoals ik de advertentie interpreteer maar verder zeker leuk
0000 schreef:De instagram generatie denk ik...meer interesse in influencer worden met mooie plaatjes dan in de connectie met je paard...
StalNollie schreef:Laat je vooral ook niet verleiden door de particuliere verhalen. Kind te groot, geen interesse etc...
En lol met je knol ponys zijn niet perse goedkoper. Snap niet waar deze gedachten vandaan komt. Braaf betaal je voor en lol met je knol ponys moeten dus braaf zijn.
Keuren kosten koper is zeer gebruikelijk.
En beeldmateriaal daar kan ik een heel verhaal over maken maar als verkoper word je ook gek van deze vragen. Want je stuurt tig filmpjes door en je krijgt geen reactie terug.
Lynn_Nikita schreef:StalNollie schreef:Laat je vooral ook niet verleiden door de particuliere verhalen. Kind te groot, geen interesse etc...
En lol met je knol ponys zijn niet perse goedkoper. Snap niet waar deze gedachten vandaan komt. Braaf betaal je voor en lol met je knol ponys moeten dus braaf zijn.
Keuren kosten koper is zeer gebruikelijk.
En beeldmateriaal daar kan ik een heel verhaal over maken maar als verkoper word je ook gek van deze vragen. Want je stuurt tig filmpjes door en je krijgt geen reactie terug.
Braaf is zeker niet goedkoop, maar voor een kruising, geimporteerd die niks kan behalve buiteritjes waar ze 8000 euro voor vragen, sorry maar die laat ik staan.
Als ik verkoop, wat via werk regelmatig gebeurde maar prive gelukkig niet, zorg ik dat ik goede stand en bewegende beelden heb. je wil verkopen dus ook je product zo duidelijk mogelijk aanbieden.
ik zoek geen top beweger, geen wedstrijdervaring of pony waar de knopjes opzitten, gewoon een diertje wat 2 keer per week braaf zijn rondjes loop en waar ik evt zelf meer knopjes op kan rijden.
Kosten keuren koper normaal vind ik niet. Als je een gezond paard verkoopt sta je daarachter , te vaak meegemaakt ook met bekenden dat de 1 na de ander afkeur is, dure hobby wordt het bezichtigen dan. Mocht je als verkoper paard hebben gekeurd en deze goedgekeurd is en koper persee over willen keuren vind ik het een ander verhaal.
45 min is kort, ik heb laatst ook 1,5 uur gereden, en voor de perfecte pony waar ik een goed gevoel bij heb wil ik best verder rijden ( afgekeurde pony was ook op 1,5 uur rijden) maar 3 uur enkele reis ga ik niet doen. Ik hoef niet binnen een week een pony op stal te hebben, mijn wensenlijstje aanpassen kan altijd nog.
Mijn eigen paard was uiteindelijk ook niet wat ik op papier zocht
voorkeur PRE, rond de 150, niet te jong of onervaren en niet te ver weg en werd een net 5 jarige die net onder het zadel was op 2,5 uur afstand en 1.65 hoog.
Helaas voor ik die vond wel enkele keren bij een kreupel paard gaan kijken, zonde van de tijd en benzine, of 3 uur enkele reis voor een hele brave en toen ik aankwam rende die met schuim tussen de billen ongecontroleerd door de bak met een andere kijker.
Dat is wel waarom ik nu niet meer zomaar een flinke afstand ga rijden