Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Het vergt alles van het gevoel van de amazone/ruiter en dus reflexen.
anneve schreef:Citaat:Het vergt alles van het gevoel van de amazone/ruiter en dus reflexen.
Klopt, en daar ligt nou precies datgene wat de rest van de wereld van Anky onderscheidt.
anneve schreef:Citaat:Het vergt alles van het gevoel van de amazone/ruiter en dus reflexen.
Klopt, en daar ligt nou precies datgene wat de rest van de wereld van Anky onderscheidt.
Citaat:alsof Anky alleen dat ruitergevoel heeft op de hele wereld, onzin. Dan had ze het ook voelen aankomen dat Nelson haar eraf probeerde te smijten.
Citaat:Mensen met veel rijervaring en techniek zijn juist in staat paarden in no time qua bespiering naar hun grootje te rijden.
anneve schreef:Heb je het boek van Tineke gelezen? Daarin staat de onderbouwing.Citaat:alsof Anky alleen dat ruitergevoel heeft op de hele wereld, onzin. Dan had ze het ook voelen aankomen dat Nelson haar eraf probeerde te smijten.
Dat voelde ze ook aankomen, maar ze heeft voor het publiek niet naar haar gevoel geluisterd en daar heeft ze nu spijt van (zie ander topic).Citaat:Mensen met veel rijervaring en techniek zijn juist in staat paarden in no time qua bespiering naar hun grootje te rijden.
Over wie heb je het?
anneve schreef:Lara Silver: ik ga hier niet een compleet boek overtypen. Het is idd een echte aanrader. Misschien kan je het van iemand lenen?
Citaat:Mensen met veel rijervaring en techniek zijn juist in staat paarden in no time qua bespiering naar hun grootje te rijden.
jirina schreef:anneve schreef:Klopt, en daar ligt nou precies datgene wat de rest van de wereld van Anky onderscheidt.
Hmmmm... "rest van de wereld" ..dan schat je haar echt heel hoog in.
merrieveulen schreef:overigens schreef Anky in de Telegraaf over haar val van Nelson dat ze het nooit meer zo doet, dat de losrijmogelijkheden eigenlijk te slecht waren, en het paard er eigenlijk nog niet klaar voor was. dit omdat het losrijden dus vrijwel onmogelijk was. paardengevoel? ik zou mijn dieren niet tegen heug en meug dan alsnog de bak inslepen. dat ziet Anky nu ook, maar iemand met ZO'N geweldig ruitergevoel had het in eerste instantie al niet gedaan, lijkt me. maar goed, wie ben ik?