Alleen op de rotondes doet hij wel eens moeilijk maar dat was het verder ook wel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dravergekkie schreef:heb nog zwart halster over in maat s als iemand er nog 1 zocht ?
Heranda schreef:Ik heb de transportbeschermers dus ook en zijn bedoeld voor Fjordenben dus benieuwd hoe ze gaan zitten. Maar goed, zo vaak gaan ze de trailer niet op, maar voor die paar keer is het toch wel fijn dat ze enige bescherming hebben. Dan zijn ze waarschijnlijk wel wat groot, maar als ze bij 1.45 ook redelijk passen zal het toch wel meevallen denk ik. Ik hoop dat ze redelijk passen en niet afzakken oid, dan ben ik tevreden
voor 20 euro laat ik ze dan niet liggen, dan ga ik er geen van 60 euro kopen!
Wendy15 schreef:dravergekkie schreef:heb nog zwart halster over in maat s als iemand er nog 1 zocht ?
Die kan je gewoon terugbrengen hoorAnders is het alsnog duur met de verzendkosten
Heranda schreef:Past een Shetland die halsters maat S?
Ik heb de gok namelijk niet genomen, denk dat ze te groot zijn.
Marieke, ben je ook naar de Bonedijke geweest?
Heranda schreef:Ik heb die bandages hier volgens mij echt gewoon over 't hoofd gezien
Ik was er pas om 16:30, maar me moeder was al om 2 halsters geweest!
Heranda schreef:Ja ik las je reactie, daarom... maar goed, ik ben gewoon kippig
'Mijn' Shetlander is ongeveer een meter... zou toch moeten passen dan! De volgende ronde dan maar
Shalimar schreef:Ik denk dat dat nog wel even gaat durenWeet iemand wanneer de volgende aktie met paardenspullen is?