Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(behalve regen dan)

Maar wordt steeds meer een paard. In zijn karakter en gedrag komt hij ook steeds meer in balans. Minder onzeker naar de andere paarden en mensgerichter.
Vindt alles even leuk en gezellig. Heerlijk zo'n makkelijk en sociaal veulen terwijl Aurora nogsteeds haar issues heeft.

Hoefjes oppakken lukt nog niet geweldig, ze brokkelt ze zelf gelukkig af als ze te lang worden. Logisch dat ze dat moeilijk vindt, ze is in veel dingen echt een wild paard. Maar haar lieve en zachte kant komt steeds meer naar boven, ook naar mensen, ze blijft vooruitgang maken. En haar veulens hebben gelukkig geen van beide last van hun wilde mamma.

Ik kan gelukkig zelf bekappen, zodra ze het toelaat gaan we daar mee bezig. Nu vindt ze het nog te eng, voet optillen is kwetsbaar en dat durft ze nog niet.
Ik zie nu nog niet dat ze iemand een arm in dr kont laat stoppen. Thermometer kan ondertussen maar dat is wel wat anders
Sedatie is nog niet handig met haar, reageert ze niet goed op. Ze heeft nog minstens een jaar, tegen die tijd kijk ik hoever ze is qua training en of ik een passende hengst kan vinden. Dan of natuurlijk (maar dan moet ze trailer reizen) of inseminatie.

) en meelopen gaat heel relaxed. Ze laat steeds meer zien van haar vriendelijke en zachte kant. In de kudde gaat ze ook goed, zoekt nog steeds geen contact maar doet met alles mee en is vrij ontspannen bij ze.