Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eilinora schreef:Weer een aanval in klazienaveen,dezelfde kudde als de geit afgelopen zondag.
Een enorme slachtpartij geweest.
3 schapen dood,2 schapen en 1 geit ingeslapen en 13 schapen en geiten gewond en meerdere dieren nog vermist.
criollo_yess schreef:Dreamboy schreef:En ook in Weiteveen is het weer raak.
Lopen die geiten en schapen daar in een natuurgebiedje? Of is het in een weiland gebeurt? Hoop wel dat ze inmiddels de resterende dieren voor de nacht veilig hebben kunnen opstallen ergens, want een succesvolle wolf komt geheid weer terug!
Rivendell schreef:Het is echt wel eng dichtbij.
Mijn paddock is goed omheind, maar eigenlijk moet ik ook draad boven de inloopstal maken, want daar kan een Wolf opspringen en zo alsnog binnen komen
Dreamboy schreef:Rivendell schreef:Het is echt wel eng dichtbij.
Mijn paddock is goed omheind, maar eigenlijk moet ik ook draad boven de inloopstal maken, want daar kan een Wolf opspringen en zo alsnog binnen komen
Dat is wel een goede tip. Nooit bij stil gestaan. Maar de gemiddelde schuilhut is zo'n 2 meter hoog of hoger. Zullen ze daar echt op kunnen springen?
tienus63 schreef:Een politie hond klautert ook zo over een schutting heen. Haakt zich vast of die klautert letterlijk omhoog.
Alles degelijk potdicht is m.i. het enige wat een wolf buiten zou houden.
Een van onze honden drukte een grote schuifdeur 4x4 meter open als die niet vergrendeld zat. Deur is van sandwichpanelen gemaakt.
Dreamboy schreef:Rivendell schreef:Het is echt wel eng dichtbij.
Dat is wel een goede tip. Nooit bij stil gestaan. Maar de gemiddelde schuilhut is zo'n 2 meter hoog of hoger. Zullen ze daar echt op kunnen springen?
BaileyMix schreef:Niet minder erg, maar wel héél hypocriet.
pillow schreef:https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/159699 ... lKrwaFbcGI
Tja wat moet je hier nou op zeggen. Ze zijn gek.