Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mpc_rijder schreef:Ja het weer is nu wel een dingetje. Mijn bezichtiging is uitgesteld vanwege bevroren bak komende week, en daardoor niet kunnen proefrijden.
Ik vindt het dan trouwens wel weer een voordeel met oriënteren op stalling nu. Alles ligt er nu natuurlijk op zijn slechtst bij met het natte weer van afgelopen tijd en de blub. Krijg je gelijk een eerlijk beeld, in plaats van al die mooie plaatjes van websites die in de zomer zijn geschoten
Dilan93 schreef:Qua buiten komen mag je hier in de omgeving al heel blij zijn als ze dagelijks een paar uur buiten komen in de winter. Mis de omgeving in West Brabant daarom des te meer. Daar was nasr buiten in de winter heel normaal
Danique_G schreef:Dilan93 schreef:Qua buiten komen mag je hier in de omgeving al heel blij zijn als ze dagelijks een paar uur buiten komen in de winter. Mis de omgeving in West Brabant daarom des te meer. Daar was nasr buiten in de winter heel normaal
Oh wat gek! Wat is de gedachte daar precies achter?
Het liefste heb ik ze 24/7 buiten in een heuvellandschap waar ze kunnen banjeren maar vooral dat laatste is nog wel eens lastig in nl![]()
S nachts buiten vind ik vooral met merries wat eng
Danique_G schreef:Dilan93 schreef:Qua buiten komen mag je hier in de omgeving al heel blij zijn als ze dagelijks een paar uur buiten komen in de winter. Mis de omgeving in West Brabant daarom des te meer. Daar was nasr buiten in de winter heel normaal
Oh wat gek! Wat is de gedachte daar precies achter?
Het liefste heb ik ze 24/7 buiten in een heuvellandschap waar ze kunnen banjeren maar vooral dat laatste is nog wel eens lastig in nl![]()
S nachts buiten vind ik vooral met merries wat eng
Marigo schreef:Hmm...twijfel of ik de keuring dan niet moet verplaatsen. Eigenaar bood wel aan de hele keuring te filmen. Het is al jaren geen winter meer in NL, en dan wil je eens in je leven een paard kopen haha...
Luna02 schreef:Wat ik wel grappig vind is dat ik mezelf erop betrap dat ik toch telkens naar de iets te dure, dressuurgefokte paarden aan het kijken ben. Ik vind ze met hun uitstraling, bouw (met name veel body) en beweging echt een lust voor het oog maar ik weet dat ik nooit met zo’n paard thuis zou komen omdat het niet aansluit bij mijn doel; voornamelijk recreatief rijden en af en toe een wedstrijd voor de leuk. Is dit herkenbaar voor anderen?
N0a schreef:Prachtig dier. Een echte ondeugende clown denk ik