fransje23 schreef:Toepasselijk in deze tijd een Passier Corona
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn positief 
Paddocks zijn blubber, longeerpaddock is alleen nog toegankelijk op eigen risico vrees ik (moeras
) en de bak is kletsnat (wel nog rijdbaar, als je niet vies bent van vies worden. Wat dat betreft hebben we echt een prima buitenbak). Nog een paar dagen, dan moet Pinda ook in weer en wind aan het werk zonder de binnenbak. Had op beleerstal al gewaarschuwd dat als maandag het dak van hun binnenbak mist ik het niet geweest ben en ze ook niet bij ons op stal moeten komen zoeken

m’n hoofd is nog niet helemaal alles lekker zodra ik weer helemaal fit ben dan wil ik weer lessen gaan om rijden weer op te pakken

Als ik eraan denk dan
Echt erg.. tis gewoon zo'n gewoonte om zonder dat ding op te stappen...
komt omdat het dan ongepland is dat ik er even op ga), ik vind een bp mij ook belemmeren in het rijden. Al was het twee weken terug wel van pas gekomen, dan waren mijn ribben er een stuk beter vanaf gekomen
Maar had voor mijn heup alsnog niet geholpen. Vind het ook het nadeel dat je met een BP niet door kan rollen, dat doe ik normaal als ik val (maar als je in het hek komt dan werkt dat helaas niet
)
Heb ook even een filmpje gemaakt, maar die is nog aan het uploaden. 

Mooi dat ze het zo braaf deed. Ze lijkt inderdaad Hollands welvaren
dat ronde is lastig met zadels altijd, vertekent ook erg. Zadel ziet er comfortabel uit 
Hopelijk gaat de competitie zondag wel gewoon door, als je ziet wat er allemaal afgelast wordt nu....vooralsnog gaat zelfs Indoor Tolbert (toch een beste slag groter en drukker
) op normale voet hier door dus ik ga er voorlopig maar gewoon vanuit dat het goedkomt. Veel te veel zin in, kijken hoe mijn blije ei het doet tussen de dressuurkanonnen met profs
waar we nu staan is net aangelegd dus de bak is ook nog erg zwaar . Ze willen binnenkort sproei installatie aanleggen 

Hij had eerst al wat gesprongen, toen hadden we wat grondwerk gedaan en daarna besloot ik een filmpje te maken met o.a. het inparkeren. Alleen draaide ik daarvoor het krukje om zodat je het beter kan zien en toen snapte hij niet meer wat de juiste kant was
Vond het wel leuk het filmpje terug te zien, geeft me weer inzicht in een aantal verbeterpunten voor mezelf (zoals in het begin komt hij teveel in mijn ruimte en in plaats van hem weg te sturen doe ik zelf een stapje achteruit). Het geluid wat je hoort is trouwens de bladblazer, uiteraard werd de bladblazer net aangezet toen ik wilde filmen
). Ik denk dat ik voortaan maar gewoon altijd mijn cap klaar moet leggen zodat ik hem even op kan zetten als ik de neiging voel even te zitten.