Mooi zadel, Aliaa!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Gewonnen dan nog wel, leuk!Wat gaaf allemaal! En wat een mooi zadel voor Aliaa![]()
Ik heb een zadel pas consult gewonnen, dus ik ga binnenkort ook aan de bak
Lily_Fee schreef:Fijn dat ze niet gefrustreerd raakte maar verder bleef zoeken! De mijne kan zich zo opwinden als ze iets niet snapt, en dan begint ze haar hele trucjesdoos boven te halen in de hoop met het juiste antwoord te komen.Nou ik had beloofd om nog wat van mijn dubbele lijnen les te plaatsen. Lily-Fee deed het echt top alleen snapte ze er helemaal niks van. Haha. Is ook raar dat er een touwtje aan de linkerkant en rechterkant wordt bevestigd en dat je dan als er aan wordt getrokken die kant op moet lopen. Mijn instructrice liep bij haar hoofd en ik er achter, dus als ik naar rechts stuurde, stuurde de instructrice met haar lichaamstaal Lily-Fee naar rechts. In het begin liep ze alleen maar met een mega groot vraagteken boven haar hoofd. Baasje waarom loop je nou achter mij, wat bedoel je nou, ik snap er echt geen hout van???? Aan het einde ging ze een paar keer heel mooi naar links en de rechts, maar ze vond het toch een partij raar. Laten we zeggen dat ze in het begin er 0% van snapte en na 1 les 15%, dus af en toe nog zeker error maar ook succesjes en deze worden dan ook uitvoerig beloond.
Het grappige is dat longeren met dubbele lijnen echt meteen super ging, want dan sta ik in het midden van de longeerbak en alleen wat druk op twee lijnen, is er verder niks spannends. Want ik stuur haar aan met comando’s en mijn lichaamstaal. Maar het sturen op zich is echt raar. Haha.
Verder moet ik ook zeggen dat er vijf paarden om mij heen aan het rijden waren en zij ook nog flink aan het galopperen en draven waren. Dat Lily-Fee zich daarvan nauwelijks wat aantrok en zich wist te concentreren op ons, maakte mij alleen al mega mega trots.
Ook vond ik het echt mega tof om te zien, dat ze ondanks dat ze in het begin het echt mega raar vond, ze het zag als een uitdaging. Ze raakte niet in paniek of gefrustreerd, maar ging alleen maar zoeken naar wat wij bedoelden. Echt gaaf om te zien.
Helaas geen foto’s gemaakt, helemaal vergeten.. ging helemaal op in mij les.
Retjethorse schreef:Avalanche81: Uitstel is gelukkig geen afstel! Maar wel zo fijn dat je rekening houdt met je paard.Al had ik niets anders van jou verwacht hoor.