Misschien toch de DA erbij voor een check up?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op een gegeven moment deed hij zelfs zijn ogen dicht en stond hij zowat te slapen.
Dexters lijf ging alle kanten op, zijn benen wiebelden (zij noemde het scrambled legs
) en hij wist niet meer hoe hij zich moest houden. Maar hij deed zo goed zijn best! Na een paar stappen had hij het door en liep hij me zo voorbij!! Ik moest echt aardig de pas er in houden om hem bij te houden want hij had de gaspedaal gevonden. Rechts nog wat moeilijker maar dat is niet raar, zijn schouder zat er helemaal vast.
Maar hij boog lichtjes in en liet zijn hoofd zakken.

Bij Dexter is het niet zo'n probleem, Duke die trekt er wel echt zijn neus voor op hahaha.
freetorun schreef:Klinkt als een erg interessante les. Is het net zoiets als centered riding? Waarbij je je dus heel bewust van minimale bewegingen, ademhalen en posities?
) maar ook in t rijden is er straks een overlap.. ook TTouch van Linda Tellington is verwant aan connected riding.. t touwtje zorgt voor trillingen en dat werkt door op de zenuwbanen waardoor je het paard stimuleert om los te laten.. 

nog niks. Stelletje naarlingen
foto's

En daar ben ik dan weer te koppig en te gierig voor