Toendertijd een hele nare nasmaak gekregen van het verkopen van een pony.
Toendertijd een mooie ranke C-pony, goed bereden en superbraaf, maar was geen pony om elke dag bakwerk mee te doen,
die genoot veel meer van heerlijke bosritten. Uiteraard was de prijs dus ook naar een recreatiepony.
Kreeg ik eerst een goede 'hollands welvaren' dame op bezoek, die uiteraard zeer boos en verontwaardigd was toen ik zei dat ik liever niet had dat ze ging proefrijden op de pony
Ook mensen die meteen een paar flinke zagen in de mond gaven om haar in de krul te rijden, waren op zoek naar een goede sportpony maar hadden het budget er niet voor, beetje jammer was dat allemaal.
Ben benieuwd of het nu beter gaat. Hartstikke leuke nieuwsgierige grote D pony, maar nog erg groen onder het zadel.
Hopelijk komen er nu niet mensen met de verwachting dat hij Z-klaar is onder het zadel, of beginners..
??
Ik heb de moeder toen duidelijk laten merken dat zoiets bij mij niet door de beugel gaat, waarop ze erna volledig omsloeg van gedrag. Opeens wou ze hem niet meer in halve stal, ze was enkel komen kijken omdat de vader het wel wou overwegen en dit was toch slechts een 'experiment' om te zien of haar dochter wel verantwoordelijk genoeg zou zijn voor een eigen paard.

Als je te dom bent om de advertentie goed te lezen ga ik daar ook geen tijd in steken want als je ze dan een afwijzing stuurt ben je nog de boeman ook.
! succes met de verkoop