Het word echt elk jaar minder. Elk jaar dezelfde troep en aanbiedingen.
Alleen een polo met lange mouwen en een hoevenborstel gekocht.
Er lag buiten wel een bak met gratis paardenmerchandise. Knuffeltjes,tasjes e.d. voor de kleine Penny's. Cowboy op paard meegenomen.Kan hinneken en lopen
Vandaag weer geweest, Een bokker :plovesb vroeg of ik ook mee ging, Naja is toch om de hoek, Ik hou echt van mijn 5 euro, alles wat heb gekocht is 5 euro, #echt alles !! mijn eerder aankoop had ik al laten zien, Was vrijdag nog snel ff na me werk een blouchje gehaald.. Ook die staat op de foto haha
En jaa hoor een Body protor in maat S !!! en ik pas hem super blij dat ik ben gegaan nog een x
Equitana is niet te vergelijken met Hyporama, het is zo ontzettend groot. Worden diverse clinics gegeven en zijn verschillende hallen met van alles wat. Waaronder western, horsemanship, dressuur etc.
Toch nog wat dingetjes gekocht vandaag bij tentenkamp Ze hadden geen dekens onder maat 175 dus dat was wel een beetje jammer, maar verder wel eigenlijk zoals ieder tentenkamp
Ik ga ook zometeen, had een cob hoofdstel gehaald voor mn bijrijdpaardje, ze is echt net een paard maar ze zit soms net tussen cob en full in, maar cob is dus net te klein dus even omruilen voor een full