Batlow schreef:
Idd Wauw... wat een beauty
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nant schreef:Ik wilde absoluut geen schimmel, drie keer raden waar ik mee thuis kom:
[ Afbeelding ]
Dit is Solfinnur een schimmelbonje IJslander van nu 4,5 jaar oud.
Maand geleden:
[ Afbeelding ]
In mei toen ik bij hem ging kijken:
http://s242.photobucket.com/user/illebiel/media/Mobile%20Uploads/image-9.jpg.html
Hij gaat echt van wit weer terug naar zwart, per vacht heeft hij een andere kleur, super gaaf om te zien!
Hij is trouwens zwart/grijs met wildkleur en wit nu. Als het goed is word hij helemaal wit, alleen denk dat zijn wildkleur wel langzamer gaat want die vlekken blijven veel donkerder.
Doubtless schreef:wauw Especial, echt een plaatje
Ik heb zondag voor 't eerst sinds een tijdje weer wedstrijd & wil schimpie spierwit meenemen als het even kan. Ze is vorige week geschoren, dus dat maakt het wel wat makkelijker. Ik las iets over citroensap in de staart spuiten... Mensen nog tips om het hoofd last minute wit te krijgen? En voor de staart heb ik nog een paar dagen, dus daar zijn ook tips welkom!
geshahquille schreef:Wauw Dandir wat een plaatje. Ik vind ze op zich het mooist al ze spierwit zijn of appel schimmel zoon hele donkere vind ik niet zo. Er zit veel verschil in schimmels ook in hoe wit ze worden de een word echt spierwit en de ander blijft toch wat grijzer.
Lekker blijven plaatsen want ze mogen er stuk voor stuk zijn