Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat was een heerlijke tijd voor Frum (destijds ook nog kerngezond!). Ik zou een jonkie niets minder willen geven dan dat. 

Hij blijft wel kurkdroog met rijden, dus wat functionaliteit betreft is het project wel geslaagd. 
, ze liet zich gewoon vallen, ondanks praam ed. dus die van mij loopt er knap bij behalve z'n rechter oor daar zitten nog wat plukjes in. So be it!
Maar ach, na zo’n vakantie ook niet heel raar. En kijk hoe lief hij achteruit probeert te gaan voor mij.
Niet diagnoaal, maar dat kan hij ook echt niet. Dit is al moeilijk zat. Na het filmpje is hij nog een stuk met de staart in de lucht door de bak gegaan. Hij was zo vrolijk.
Na 10 meter moest ik er weer af, omdat er een picknicktafel stond en hij daardoor een dame op leeftijd bijna van de fiets sprong. Ze schoot de bosjes in, ik sprong van Frum af en heb uitvoerig mijn excuses aangeboden. Eerst mevrouw erlangs gelaten, toen aan de hand maar weer verder. Frum was nogal overdreven aan het snuiven, snurken en schrikken, maar met mij voorop liep hij wel mee. En zowaar, we haalden de bosrand!
Ik kwam niet meer uit mijn woorden en Frum werd wat te spectaculair.)
We hebben in totaal wel 12 mensen de stuipen op het lijf gejaagd, die ik steeds mijn excuses aan moest bieden. Volgende keer maar gewoon weer lopend heen en lopend terug, alleen in het bos erop.
Helaas kon hij niet meer halthouden, daarvoor had hij teveel spanning, maar verder was hij gewoon ‘ouderwets druk’. Was het over het randje geweest, dan had hij constant op twee benen gestaan. Na de meest mislukte buitenritpoging was hij wel een aantal weken van slag.
, hopelijk volgen er nog veel meer fijne ritten voor jullie.
nnicolex schreef:Ben al een hele tijd een stille meelezer en volg de hele tijd je updates. Fantastisch wat jij allemaal met frummel hebt bereikt, ik geniet van jou verhalen en ik kan niet meer zeggen dan dat je een geweldige eigenaresse bent. In mijn ogen echt een uit duizenden, een engel, Frum had het niet beter kunnen treffen.
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat hij het bos ook leuk gaat vinden, als het dat ik normaal wordt en hij het kent.