listiglistje schreef:Ik lees net 9500, dat is toch bijna het dubbele van wat de meeste hier te besteden hebben
jaa daar heb je misschien wel gelijk in.. maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dat niks teveel voor een goed paard !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
emma525 schreef:misschien een rare vraag, maar aangezien jullie de markt goed in de gaten houden ect. Wat is een 16 jarige schimmel ong. waard, B niveau? Braaf en heeft ook sinterklaasdingen gedaan? Stamboom staat in mijn onderschrift. Ze is zeer verkeersmak. Ik dacht zo rond de 1200...
deruijter schreef:@Karin, nee hier kan ik het niet mee eens zijn, ik vind dat je eerst moet bewijzen dat je paarden zelf kan rijden. En niet het paard alles voor je laten doen.
deruijter schreef:KarinvdM schreef:Die paarden doen niet alles vanzelf hoor. Als je een foute hulp geeft doen zie iets anders dan wat jij bedoeld had.
Wissels mogen voelen op een paard dat ze goed en makkelijk springt is ideaal voordat je zelf een paard wissels moet leren, je weet dan hoe het moet voelen en wanneer het goed is. Met andere oefeningen is dat niet veel anders.
Als je een foute hulp geeft en ze doen het niet waarom wil je dan een Z paard? Om de garantie te krijgen dat deze het wel kan,
maar je het er zelf uit moet halen?
coroosje schreef:Ik ben op dit topic terecht gekomen omdat er een paardje op onze stal te koop staat en ik merkte dat ik toch wel een eigen paardje wil... Had al besloten haar niet te kopen (zie topic jouw overwegingen wel/niet paard/pony te kopen). Nu heb ik na de vriesperiode gisteren weer gereden (op haar) en nu twijfel ik verdorie! Ben op zoek naar een stevige zwarte ruin en zij is een magere witte merrie.....
themuisje schreef:wat ik overigens een gaaf paard vond is deze http://sporthorses.nl/advertentie/paard ... ekid/52154
en ik val absoluut niet op springersdenk dat het komt omdat hij door z'n elegante hoofd pony-achtig aan doet
ikke schreef:emma525 schreef:misschien een rare vraag, maar aangezien jullie de markt goed in de gaten houden ect. Wat is een 16 jarige schimmel ong. waard, B niveau? Braaf en heeft ook sinterklaasdingen gedaan? Stamboom staat in mijn onderschrift. Ze is zeer verkeersmak. Ik dacht zo rond de 1200...
Ik denk dat je daar toch ook weer niet mee weg komt. Voorop gesteld dat het een ECHT braaf paard is, dat ook goed gezond is, zul je toch een paar honderd euro meer neer moeten tellen, vrees ik.