hmm Arabiertje, nu al een osteopaat? Waar gaat dat eindigen. Paard kost je nu al geld. Zou toch echt even er goed mee denken want ik denk wel dat dit paard wat gaat mankeren. Je zegt dat het paard niet gemeen is maar waarom is ie zo sloom bokt ie, zwaait ie met de staart en loopt ie soms met de oren plat in de nek? Dan zal het paard toch echt pijn hebben lijkt mij. Goed dat je er een osteopaat bij laat komen maar dit word een duur paard voor jou. Dreigen kan ook pijn zijn? Een paard is een dier, die test je niet uit. Die wil ook het beste. Maar als die gewoon pijn heeft geeft ie het zo aan?
Naja het is natuurlijk jouw keuze ik denk dat als je het besluit neemt dit paard te nemen dat hier nog veel achterweg komt.
Succes met je keuze.
Nog even na aanleiding wat je zoekt.
Je zegt dat je een leerpaard zoekt die M gelopen heeft?
Zo'n paard hoort lekker over de rug te lopen. De oefening met elke ruiter die de juiste hulpen geeft correct uit te voeren en lekker ontspannen te lopen. Natuurlijk zou die een beetje heet of iets kunnen zijn dat is gewoon wat je zoekt. Paard hoort lekker in zijn vel te lopen dat wel.
Maar goed vat dit niet als een aanval op. We willen als bokkers allemaal het beste voor jou!
@Nobbel1: nee naja ik ben nog niet helemaal beter maar het is nu meer een zware verkoudheid maar het moet wel goedkomen denk ik!
Laatst bijgewerkt door ismy op 15-01-12 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt