liefst geen paars..
ik heb nu een grijze met oranje dekje en een gouden. Dus die kleuren hoef ik niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Enphalu schreef:welke kleur voor mijn nieuwe paard?
[ Afbeelding ]
liefst geen paars..
ik heb nu een grijze met oranje dekje en een gouden. Dus die kleuren hoef ik niet meer
[ Afbeelding ]
liefst geen paars..
LiannePuthzy schreef:k vraag me af welk kleur dekje op de mijne past, ik heb nu een lime groene 1 blouw dekje met een limegroene en zwarte streep en een grijs dekje met roze bies dinges.
http://tinypic.com/view.php?pic=e69gcm&s=5
[ Afbeelding ]
liefst geen paars..
[ Afbeelding ]
liefst geen paars..
DynamiteS schreef:Hey, ben op zoek naar een leuk dekje voor mn Friesje, welke kleur past bij haar (/ ons)? Ik wil eigk dat het bij mn rijbroeken past, gezien ik niet met setjes (bandages, beenbescherming, oornetjes etc). Ik heb een zwarte, (licht)bruine en grijze rijbroek.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze is wat bruin door de avondzon, normaal is ze gwn mooi zwart
ohja. blauw en roze is Not done. mede doordat ik niet meer terug zou mogen komen van de eigenaar als ik roze zou meenemen(verzorgpaardje) ik zit zelf met bruin/zwart/rood/paars/beige/lichtbruin in mn hoofd.
Liefst linkje naar een leuk dekje te koop voor max. €25?