Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Demi_Donna schreef:whahahahah zal wel serieus zijn whahaha

daantje99 schreef:kleurencombinatie vind ik superr!! echt waar.
Misschien maakt een iets grotere pony de combinatie heeelemaal af. Is de pony met het wassen zo gekrompen (nadat je het zadel hebt aan laten meten).
maar je past er prima op de pony hoor!!
suuzepuus schreef:je kunt er altijd een zadel verhoger onder leggen (las ik gisteren in een HAW topic) en als je je beugels lekker kort doet valt het vast niemand op dat je een beetje aan de grote kant bent. was je van plan om western te blijven rijden? ik denk nl dat jullie het met springen ook erg leuk zouden kunnen doen samen!

Shet verzuipt onder zadel
Neonlight schreef:Je vraag over het zadel is inmiddels wel beantwoord, en daarom hoort het topic niet echt op WN thuis, dus:
WN-ITP---ITP
Voor je andere vraag kun je wellicht beter terecht in het centrale topic op YRT, [YRT] [centraal]Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony Deel 4!

en jij past er met gemak nog op hoor, geen problemen mee 

Breghje schreef:daantje99 schreef:kleurencombinatie vind ik superr!! echt waar.
Misschien maakt een iets grotere pony de combinatie heeelemaal af. Is de pony met het wassen zo gekrompen (nadat je het zadel hebt aan laten meten).
Niels!! De oplossing!!! Zadel in het wasmasjien en in de droger!! Dit voor degenen die vinden dat het niet goed past, en daar hoor ik echt niet bij hoor.

*rolt van de bank*