Zamora schreef:als ik zoiets zou zien zou ik echt uit mijn vel springen! Niet normaal gewoon!
En ik denk dat de eigenaar van de paarden helemaal niet verantwoordelijk kan worden gehouden als er iets gebeurd, hun betreden zonder toestemming andersmans terrein en zitten aan eigendommen van andere!
Ben erg benieuwd wat de TS gaat ondernemen.
een pagina terug kun je lezen wat ze gedaan heeft!
ik hoop echt dat het helpt! snap niet dat mensen dit zomaar doen! oke aan de rand staan (buiten de wei) en even aaien als het naar je toe komt, dat doe ik héél soms nog wel eens maar meest van de tijd niet. Het zijn paarden van andere mensen.
Ik heb dit ook gehad dat er 2 meisjes met mijn verzorg shets bezig waren, maar dat was gewoon niet normaal
die waren met zwepen aan het slaan terwijl ze netjes stonden aan het hek (ze doen nooit geen vlieg kwaad) en schoppen etc. ben er naartoe geraced en ben gelijk tegen ze tekeer gegaan.. ik kon het echt niet aanzien, ben naar de eigenaar gegaan (ze staan notebene gewoon bij hun op het erf, en nog gaan ze er niet naartoe) heb het verteld en ik moest ze wegsturen en waarschuwen dat ze hier geen stap meer op het terrein meer moesten zetten anders werden ouders en eventueel politie erbij gehaald! gelukkig heb ik ze nooit meer gezien daarna.. maar ik vond het zo erg voor de shets..
nu zijn ze bij jou wel liever voor de paarden maar toch.. het idee alleen al..
succes ermee en hoop echt dat het werkt!!