Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben erachter gekomen dat het niet ging dus na een half jaar even snel weer begonnen.
. Toen flitste het wel even door m'n hoofd.
Anouk__ schreef:'bekijk het allemaal maar, ik ga op vollybal'
Dat is net zoiets als dat ik altijd denk als het weer eens niet gaat zoals ik wil; "schijt eraan, ik ga wel dammen".

MieLo schreef:vorig jaar heb ik ook op een moment gezegd: ik stop er mee voor altijd, 1,5 maand later had ik een eigen paard
mijn paard was toen overleden door een ongeluk, mijn manegemaatje (carousselpony) was verkocht, voor mij was het klaar toen.... spullen opgehaald van de manege en wilde er zowieso een half jaar niet meer heen, ik trok het gewoon niet. na een maand weer gegaan, wat miste ik het rijden zeg, een goede band opbouwen met een paard, echt maatjes worden. vooral mijn oude paardje miste ik ontzettend, maar haar kreeg ik hoe dan ook, nooit meer terug
bij toeval zijn we op internet op Mieke gestuit en ik ben achteraf zo ontzettend blij geweest dat wij haar gevonden hebben. ik heb alle gebeurtenissen een plekje gegeven en weet nu zeker: ik stop nooit meer met rijden