Helaas, einde verhaal voor Once..

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:32

Soxje, als je het allemaal zo raar en vreemd vind laat het dan lekker voor wat het is, informeer jezelf de volgende keer wat beter voordat je in een topic gaat zitten zieken.

Ik denk niet dat Joleen op het moment dat ze weer internet heeft zit te wachten op zo'n rare reactie van jou.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 11:06

Sjezus!!! Onvoorstelbaar. Heel veel sterkte Joleen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:08

NEEEEEEEEE Huilen Gossie meissie dat meen je niet!! Ik zit gewoon met kippenvel op mn armen achter de computer! Heel veel sterkte en ik weet verder niets te zeggen nu Huilen Trek je niets van Soxje aan Kusje heel veel sterkte en je kan alles tegen me zeggen he!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:10

Wat verchrikkelijk voor je zeg, ook namens mij heel veel sterkte!

Lizz

Berichten: 8900
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:02

heel veel sterkte!
vind het een moedige beslissing van je!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:31

Joleen heeft inderdaad momenteel geen internet.Ze zijn aan het verhuizen.Eind van de week heeft ze ws weer internet dus dan zal ze zelf wel vertellen hoe of wat! Ik ben zondag nog bij dr geweest en ik weet wel hoe het er nu voor staat maar dat ik laat ik aan haar zelf over om dat te vertellen.

Soxje lees dit topic nog even door ajb want Joleen heeft zelfs nog 2 keer gereageerd.
Je neemt haar iets kwalijk wat nergens op slaat!
Je kan voortaan misschien iets beter lezen voordat je zon domme reactie geeft!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:39

verdorie dit is mooi klote nieuws...
ik wens jou heel veel sterkte....

en soxje loopt niet zo te zeuren joleen heeft het al moeilijk genoeg zonder dat gezeur van jou erbij!!!

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:52

veel sterkte joleen, soms zijn de beste oplossingen niet de leukste.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 18:26

Leuk zeg, ben je even niet online omdat je geen internetverbinding hebt, krijg je zoiets. Niet dat ik er wakker van kan liggen hoor, maar Soxje, je reactie gaat gewoon helemaal nergens over.

Om een lang verhaal kort te maken, Once is inmiddels opgehaald door de verzekering. Ze nemen haar nog een poosje mee om te kijken of er recreatief nog een goed paard van gemaakt kan worden, maar of dat gebeurd is nog lang niet zeker. Ze gaat absoluut niet de handel in als ze recreatief misschien nog een beetje bruikbaar zou zijn. Ze hebben dan al een adres voor d'r. Waar ze momenteel is en hoe het met d'r is weet ik niet. Dat wil ik eerlijk gezegd ook niet weten.. Ik vind het allemaal al moeilijk genoeg. Ik vond het toch een stuk moeilijker dan ik dacht.
De verzekering neemt wel contact met ons op wanneer ze meer weten.

Ik hoop dat je (Soxje) genoegen neemt met dit antwoord...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:27

Sterkte ermee Joleen, het is niet niks.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:30

dapper besluit van je joleen! daar is moed voor nodig om een knoop door te hakken! petje af!!!!

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:37

ik had t vorige week al gehoord op de manege in zwolle, veel sterkte ermee. geniet maar lekker van danny en je nieuwe huisje

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:04

ik wil je nog maals heel veel sterkte wensen joleen....
het is een dapper maar ow zo moeilijk besluit van je

Barb

Berichten: 12089
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:54

ik vind het echt heel erg dapper van je, ik wens je
heel veel sterkte!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:06

Ik lees net dat Once door de verzekering is overgenomen, die gaan kijken of het toch nog lukt met recreatief rijden. Het is fijn Joleen, dat Once misschien nog verder kan blijven leven als recreatiepaard. En hoe moeilijk het ook is, de laatste gang naar de dood blijft je in dit geval met haar bespaard. Sluit het af, ga verder kijken. Het is misschien voor jouw het beste als je Once als dood beschouwd.

In ieder geval sterkte, en ik hoop dat je snel tegen een paard aanloopt waar het wel mee klikt. Je gaat toch verder kijken?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:04

Joleen schreef:
Om een lang verhaal kort te maken, Once is inmiddels opgehaald door de verzekering. Ze nemen haar nog een poosje mee om te kijken of er recreatief nog een goed paard van gemaakt kan worden, maar of dat gebeurd is nog lang niet zeker. Ze gaat absoluut niet de handel in als ze recreatief misschien nog een beetje bruikbaar zou zijn. ...

Ik heb je verhaal met kippevel gelezen. Ik heb nml hetzelfde meegemaakt met mijn eerste paard. Hij had ook ataxie en ik heb hem naar de slager gebracht. Daarom begreep ik je ook zo goed toen je zei dat het einde verhaal was en hem een rotleven en aanmodderen wou besparen. Hij mocht niet de handel in.
Lees ik echter dat ze gaan proberen hem als recreatie paard te gebruiken? Dus toch door laten modderen voor het verzekeringsgeld? En je wilt liever niet weten hoe het gaat?
Weet je welk risico diegene loopt die er op gaat zitten? Ik wel, heb er onder gelegen alleen omdat hij zich omdraaide. Heb hem ook over kop zien slaan in een galopje in de bak. Hem om zien vallen omdat hij een brommer nakeek. Als je je paard wegdoet omdat hij niet goed is, hoe kun je dit dan toestaan? Ik weet dat ik emotioneel reageer, maar zo voel ik het en ik kan het echt niet volgen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:11

Heb dat zelf ook gehad mijn paard was 4 toen hij naar de verzekering overging wegens hoofdschudden en hij was eerstnaar gelderland gegaan maar omdat hij schimmel had,dat schudden en zwaar luchtzuigde heeft diegene hem naar duitsland verkocht verder weet ik er niks vanaf en wil dat verder ook niet weten,ik had dan niet z'on band met hem dus was wel moeilijk maar het ging.
wou je nog veel sterkte wensen en misschien kom je nog het paardje tegen dat wel voor jouw bestemd is.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:36

Jeetje wat erg !
Heel veel sterkte

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:18

Ahh meis Huilen Wat erg allemaal!! Sterkte en het is beter zo dat je er verder niets van weet denk ik!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 12:10

Jeetje, kan me voorstellen dat het moeilijk is, ook zo. Je hoopt natuurlijk dat ze als recreatiepaard nog verder kan, maar ja, tot die tijd is het wachten op nader bericht. Sterkte!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 12:23

Sterkte Joleen! Vreselijk dat dit je nu voor de tweede keer moet overkomen. Hopelijk heb je een volgende keer eens wat meer geluk!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:18

Joleen ik wil je in ieder geval sterkte wensen.Maar ik vind het ook een beetje dubbel. Je hebt het er heel moeilijk mee maar je staat haar wel af aan de verzekering die verder gaat kijken. Nu heb ik het niet zo op verzekeringen want ik heb al verschillende paarden gezien die voor
dood weggingen en ergens in de handel weer zien opduiken. Nu gaat waarschijnlijk iedereen over me heen vallen.
Je weet niet hoe het nu met haar is en dat wil je liever ook niet weten zeg je. Dat vind ik ook wel een makkelijke manier om je er vanaf te maken.
Dit is geen aanval op je maar ieder zijn eigen mening. Ik weet hoe moeilijk het is heb ook een paard verloren en veel pech gehad dus ik weet ook waar ik over praat.

Ik hoop dat je een paard vind waar je meer geluk mee hebt.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-03 18:50

Idd heeft iedereen er zo zijn eigen mening over. Gelukkig zijn er meer dan genoeg mensen die begrijpen hoe ik denk en die wil ik daar ook erg voor bedanken. Het kan me weinig schelen dat sommige mensen het niet begrijpen eerlijk gezegd. Misschien staat het er wat bot hoe ik het heb opgeschreven, maar ik vind het moeilijk genoeg. Het lijkt me nog veel moeilijker om alles precies te weten over hoe het met d'r gaat. Ik kan daar namelijk toch helemaal niks aan veranderen.
Ik vind het echt heel erg dat het allemaal zo heeft moeten lopen, maar ik kan de boel helaas allemaal niet terug draaien. Ik hoop dat jullie me begrijpen, maar als dat niet zo is neem ik jullie dat niet kwalijk iig.

Ik ga nu niet op zoek naar een ander paard. Die heb ik namelijk al. Nouja, pony. Ik ga gewoon verder met Danny van Jessica. Hij gaat super en vermaakt zich hier heel goed. Ik ben dus wel blij dat ik mijn aandacht ergens anders op kan storten nu.

prompter

Berichten: 11436
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 18:59

Ik kan het inderdaad ook niet begrijpen Joleen, ik zou mijn paard nooit aan de verzekering afstaan en niet kunnen weten wat er met haar zou gebeuren, dan zou ik haar liever persoonlijk hebben laten afmaken, en het verzekeringsgeld hebben laten zitten.

Ik veroordeel je niet, dat zou ik niet kunnen want ik ken je hele situatie niet en mag daar dus ook niets over denken, maar ik zou het zelf nooit kunnen.

Toch denk ik dat je het er moeilijk genoeg mee hebt, heel veel sterkte dus!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:00

Ik kan Joleen wel begrijpen hoor... Het is al moeilijk genoeg enne je kan me altijd pben hoor!!