Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die piept!
en dat terwijl hij net hersteld was van een andere wond op zn been
nu lag hij dus weer open...

Dani62 schreef:Op de wei waar mijn veulen loopt is een waterplas. In een speelse bui rent ze er altijd récht op af en dan met zo'n rare hertensprong de plas in, 9 van de 10 keer flikkert ze dan om en hup, kopje onder!
Dan komt ze helemaal van de rel weer op het droge maar de volgende dag gewoon keihard over doen....![]()
Als iemand dan vraagt: "Van wie is dat lompe dier?" blijft het altijd wijselijk stil..................![]()

ook ik lig hier dubbel om sommige verhalen 
):
... Maar goed dus komen we langs een zijweg dat is afgezet met zo'n wapperend lint.. Paard van mn vriendin kijkt er niet eens naar en die van mij schrikt zich kapot, springt opzij en draait zich om.. Conclusie; ik lig er bijna af en mijn vriendin ligt dubbel van het lachen...
..
, en er dan keihard vandoor gaat. Gelukkig houdt ie zich altijd netjes in tijdens het rijden
.
Als ze haar zin niet krijgt en ze word echt echt echt boos! Dan begint ze met haar voorbenen om de beurt op de grond te stampen! En dan echt die oren plat in haar nek! En als je haar echt écht boos maakt. Maakt ze een klein hupsje en stampt dan met beide voorbenen een twintigtal centimeter voor haar keihard op de grond. Maar echt zo heel gefrustreerd! 
Komt er van als je alles wil weten 
En nét als mensen zeggen 'Zo Pretty is braaf geworden' Vliegt madam er vanuit het niets bokkend vandoor 

"ie ie ie ie ie ie!' alsof hij gesmeerd moet worden
Zit je daar met je stoere hengst....
Pret loopt normaal áltijd door....Maar net toen ging ze vlak voor de jury staan kakken.... 
"
Ze heeft daar tien minuten gezeten!!
Zit je daar met een bruine merrie...Die op haar kont voor de laadklep zit. Met een meisje dat haar longeerlijn graag terug wilde omdat ze haar paard nog wilde longeren
Hilarisch topic dit.
mijn fjord als ik hem zijn hoofdstel aan wil doen doe ik altijd eerst de teugel om z`n nek en dan pas het halster om maar telkens als ik het halster af doe rende hij kei hard weg en dan hing ik er nog zo half achter aan heel erg voor schut alle mensen van stal lache je zwaar uit

Aims schreef:Mijn verzorgpony staat los op de poetsplaats, ik kan ook gewoon weg lopen en hij blijft staan, kan gewoon mn ding doen, niks aan de hand. Maar áltijd als zijn eigenaar er is of een vriendin mee gaat vind hij het altijd leuk om aan de loop te gaan.. staan ik weer voor banketstaaf

Ik vind het wel schattig. Dan lachen anderen er altijd mee, maar ik neem het voor hem op. Hij heeft zijn eigen "stemmetje" niet gekozen