jantina schreef:Appie, begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed wat jij probeert te zeggen. En die punten die ik beantwoord heb, daarvan weet ik ook heus wel dat dat voor andere paarden heel anders is.
Maar daardoor vraag ik mij gewoon af waarom ze stands gaan verbieden, want ikdenk werkelijk dat er legio paarden zijn, die net als Isolda, heel goed in een stand staan.
Tuurlijk zijn er altijd slechte voorbeelden. Maar die zijn er op alle gebieden in de paarde-wereld. Daarom probeerde ik aan te geven dat een stand niet altijd slecht is. Dat het niet zo zwart-wit is, als veel mensen denken.
We lijken elkaar toch wel te begrijpen, zie je toch wat een leuke 'discussie' kan opleveren

En Nuv, net als Loolapelooza schrijft, jouw redenatie vind ik heel wat kortzichtiger. Je begrijpt nog totaal niet wat onze argumenten zijn. Maar goed, ook bij jou lijken de financiele aspecten belangrijker dan het welzijn van de paarden/pony's.
Trouwens, die laatste opmerking over die lievelingspony's vind ik wel erg kinderachtig. Ten eerste gaat dat bij mij totaal niet op en ten tweede vind ik het kant noch wal raken.