heb eindelijk mijn bestemming gevonden.
ben het helemaal met arno8 eens trouwens.
vooral dat profiel is steengoed.
het lijkt overdreven en grappig bedoelt maar zit alleen maar waarheid in.
neem alleen maar het voorbeeld van de stal verschillen.
als wij de stallen van het 2e plaatje zien, schreeuwen we over dierenmishandeling en alles.
maar wat maakt het voor het paard nu uit. hij kan zich amper bewegen en dan maakt het niet uit of de box van goud of van hout is.
wat opvalt en ook erg irritant is, dat er een paar zijn die net doen alsof NHers en dat soort mensen hun paard altijd in de modder zetten en dat ze niet boeit. ik ben wel van mening dat paarden van een beetje modder niet dood gaan.
maar denk dat de meeste het wel met me eens zijn als ik zeg dat een droge plek belangrijk is. neem bijv. dat topic over paardenmishandeling in de Lutte. werd door sommige gewoon doodleuk opgemerkt dat het die naturals wel weer zullen zijn, want die vinden modder niet erg. vind mooder ook niet erg nee, als er ook maar een droge plaats is.
die tegenwerster van arno8: jij slaat de spijker in zijn kop al heb je dat zelf niet door misschien. jou paard geen dag overleven in de natuur.
waarom niet? mijn vriendin haar kwpn kan prima overlevenin de natuur en zeker langer als een dag. het is maar net wat je van je paard maakt.
en er zijn idd paarden die als ze naar buiten mogen toch liever binnen blijven. mijn opa zei daarover: hij is het gewoon niet gewend.
als een verslaafde gaat afkicken gaat hij ook rare dingen doen en wil hij toch niet. zeggen we dan ook: laat maar lekker verslaafd zijn, dat is beter voor hem? als hij ervan af is zal hij er blij om zijn. dan zal hij alle moeite snel vergeten zijn.
voor alles geldt overigens dat er zeker uitzonderingen zijn.vind jij dat ik het mis heb mag dat dus ook.
alles wat ik zeg is imo waar en is dus een mening en geen feit(op sommige dingen na dan, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen).

want ik moet naar de repetitie avond van m'n band

Geweldig geschreven vanitimay, echt geniaal!