Naomi schreef:je hebt gelijk, maar ze zeiden tegen mij, ik stuur wel een brief met het bedrag wat je moet storten op mijn rekening, dan haal ik het eraf en betaal hem..
dat vond ik ook raar..
ik zeg niet dat het die mensen hun schuld is, dat maakt mijn advocaat ervan, ik moet ook foto's maken van die plek waar flame lag volgens hun en van die balen met touwjes(voor de zekerheid als bewijs)
en mn ex weet het niet, ik spreek hem nooit meer en van mijn advocaat moet ik voorlopig niet in gaan op zijn brieven..
want dalijk wil mn ex flame terug ookal is ze ziek en mijn advocaat vertrouwt het allemaal niet zo
Dus jullie zijn gewoon nalatig en negeren die 2 dagen zonder een reactie te geven, zonder hem op de hoogte te houden?
Zeg tegen die vrouw dat Flame verzekerd is! Dat je de originele factuur nodig hebt om het geld van de verzekering terug te krijgen!
Kom op... wees een beetje vindingrijk!
Je komt zo ontzettend naiëf over, het is niet gek dat mensen je niet vertrouwen en inderdaad misbruik van je maken! Leer eens wat vechten voor je paard is, verantwoordelijkheidsgevoel en als je dat niet kan, neem dan afstand van het paard! Dan kost het je geen cent alleen een hoop tranen. Maar die drogen wel weer!
Ooit ben je oud genoeg om zelf je boontjes te doppen en dan kan je alsnog een paard kopen!