Verbod slofteugel op pensionstal in Duitsland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Verbod slofteugel op pensionstal in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 12:11

Overigens zijn die mensen er meerdere malen op aangesproken maar deed de betreffende ruiter er dus niets mee. Dat zijn dus typisch mensen die alles beter weten en dus niets van een ander aannemen. Goede begeleiding zal dus ook weinig verschil uitmaken.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:56

MISTRAL94 schreef:
Overigens zijn die mensen er meerdere malen op aangesproken maar deed de betreffende ruiter er dus niets mee. Dat zijn dus typisch mensen die alles beter weten en dus niets van een ander aannemen. Goede begeleiding zal dus ook weinig verschil uitmaken.

Idd, zulke mensen zijn er jammer genoeg een hele hoop. Als pensionhouder zou ik ze dan ook niet meer willen hebben.

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:24

sjorsie schreef:
verbieden is de oplossing niet dus blijft zinloos, omdat wat hier ookal gezegd word mensen die met alle geweld altijd met slof willen rijden dan wel op een andere stal gaan staan, dat is verschuiven van het probleem zorg voor goede begeleiding

Ik vind het niet het verschuiven van het probleem. Als mensen te stom zijn om het signaal wat hij afgeeft juist te interpreteren, zijn ze ook te stom om te erkenen dat ze een probleem hebben.
Het verbieden is niet zinloos op die stal, maar zinloos t.o. die beulen die zo'n ding gebruiken. En die mogen dan lekker ergens anders gaan staan. Verbeter de wereld en begin bij jezelf hè, om maar eens een oude Koe uit de sloot te halen.

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:26

Ik vind een verbod onzin, een slof KAN goed werken hoor!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 18:42

KiekKiek schreef:
Ik vind een verbod onzin, een slof KAN goed werken hoor!

Lees dan eerst dat stuk voor je met een oordeel komt Knipoog