Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:23

QueenE schreef:
Schimmelig schreef:
Waar blijft mijn roddel-topic Verdrietig Tong uitsteken

Nou ik wacht nu al ongeveer uhm héééeel lang op mijn witte elastiekjes Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Ik heb zelf nog nooit bij Piaffe besteld, er wel eens over nagedacht maar het eigenlijk nooit aangedurft Tong uitsteken Het maakt mij niet uit dat het lang duurt. Spullen die ik echt snel nodig heb bestel ik niet via internet maar koop ik gewoon in de winkel. Zolang het maar gemeld word als het wat langer duurt en er eerlijk word geantwoord.

Topic openen, meteen! Haha!

Die komen met de nieuwe lading meteen mee Tong uitsteken

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:24

Natuurlijk mag je je mening geven over een shop, maar het wordt op een gegeven moment toch iets te..
Zoals iemand hier neerzet allemaal smoesjes..
Wie zegt dat?
Verder houd ik er gewoon over op..
Heb dit topic gemeld, en ben erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen..

Ik heb ook zo mijn meningen vertelt..
En voor de mensen die alsnog slechte ervaringen hebben is mischien Bellen een oplossing?!
Of mischien even kijken bij de voorwaarden ''levertijd''
Of van te voren even bellen en zeggen dat je je bestelling wel snel wilt ontvangen.. met dit soort dingen kan het ook ipv meteen alles ''overdreven'' te uiten op bokt..
Denk namelijk dat de mensen van piaffe dit ook behoorlijk kwetst.. en dat ze er heus wel over na gaan denken als je alleen al even belt..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:26

Dat is net het hele punt: op voorhand of achteraf moeten bellen zou eigenlijk niet nodig hoeven te zijn. Moest ik een bedrijf hebben, zou ik net liever 3x goed aan mijn klanten vragen hoe en wat, ipv te gokken dat iets anders ook wel goed zal zijn. Ik zou alles doen om ze tevreden te houden.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:27

Tieneke schreef:
Dat is net het hele punt: op voorhand of achteraf moeten bellen zou eigenlijk niet nodig hoeven te zijn. Moest ik een bedrijf hebben, zou ik net liever 3x goed aan mijn klanten vragen hoe en wat, ipv te gokken dat iets anders ook wel goed zal zijn. Ik zou alles doen om ze tevreden te houden.

Het zou niet nodig hoeven te zijn nee.
Maar als jij zo je goedkopere spulletjes Snel binnen hebt?

Topic openen hoefde ook niet..

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:29

Ik vind dit weer een aardig anti piaffe topic worden, die hebben we al eens eerder gehad, heb maar even getemd Clown

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:30

haan schreef:
Ik vind dit weer een aardig anti piaffe topic worden, die hebben we al eens eerder gehad, heb maar even getemd Clown

Had al een tijdje geleden getemd... Knipoog Haha!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:32

Tieneke schreef:
Ja, omdat ik wil vermijden dat anderen hetzelfde meemaken of zich laten vangen. Als het niet gebeurd was, stond het ook niet op internet Knipoog

EDIT: Ik reageer gewoon op wat anderen hebben meegemaakt of op andere uitspraken hier.

Dan zou het ook wel fijn zijn als je reageerd op de positieve dingen die er geschreven worden.
Zolang je naam hier in het groen staat (bij dit specifieke forum) vind ik dat je je onpartijdig op hoort te stellen. Je mag best een keer je mening geven, maar jij hebt hier ongeveer een dagtaak van gemaakt!
Als je een probleem hebt met Piaffe ruitersport dan kun je dit ook via de pb uitvechten, gezien je de naam van de gebruiker een aantal posts geleden ook al op dit topic hebt gezet.

Dit topic is geopend door iemand die tussen kerst en oud en nieuw met ook nog een weekend ertussen iets besteld heeft.Terwijl half Nederland vrij was.
Tja er kan natuurlijk altijd iets fout gaan maar dan vraag je erom.
En ik wil helemaal niet beweren dat er nooit iets fout gaat want er gaat overal wel eens iets fout dus ook bij hun. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met een bestelling.

Ik denk dat jij er geen idee van hebt, Tieneke, tegen wat voor problemen bedrijven allemaal aanlopen.
Als het zo makkelijk was als jij suggereerd dan werden er nergens meer fouten gemaakt want iedereen wil het beste voor zijn klanten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:33

Daar denken anderen anders over Lachen Ik ben blij als ik voor iets of iemand gewaarschuwd wordt.

Bij mij ging het trouwens niet bepaald om de snelheid waarmee ik iets aankreeg, maar wel over hun communicatie.

Ik heb wel degelijk gereageerd op positieve aspecten, lees maar terug! Ik heb gezegd dat hun prijzen erg goed zijn.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:34

En er werd gezegd dat ze op Bokt ook zitten, maar er werd een verkeerde naam doorgegeven, mag ik dat dan niet corrigeren? Iedereen, als je bij EA Commercieel kijkt, weet wie ze zijn.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:35

0maris0 schreef:
haan schreef:

Had al een tijdje geleden getemd... Knipoog Haha!

Dat is nu het probleem als een Modje zo heftig meediscussieerd.
Ook al Mod ze zelf niet, haar medemoderators zullen het nog even aanzien!
Vandaar dat ik dit ook allemaal op de spits drijf, ze zullen toch een keer moeten komen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:38

Ik vind dit nog steeds een nette discussie hoor Verward Er wordt zowel positief als negatief commentaar gegeven... En Shan, jouw opmerking vind ik een beetje vreemd, waarom gelijk uitgaan van vriendjespolitiek?

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:39

Tieneke schreef:
Daar denken anderen anders over Lachen Ik ben blij als ik voor iets of iemand gewaarschuwd wordt.

Bij mij ging het trouwens niet bepaald om de snelheid waarmee ik iets aankreeg, maar wel over hun communicatie.

Ik heb wel degelijk gereageerd op positieve aspecten, lees maar terug! Ik heb gezegd dat hun prijzen erg goed zijn.

Natuurlijk ben je daar blij om! maar dat geroddel dat kan niet,

Over de comm,mischien beter kunnen bellen?!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:40

shan schreef:
Dat is nu het probleem als een Modje zo heftig meediscussieerd.
Ook al Mod ze zelf niet, haar medemoderators zullen het nog even aanzien!
Vandaar dat ik dit ook allemaal op de spits drijf, ze zullen toch een keer moeten komen.

Dit denk ik idd ook..

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:41

bromfiets schreef:
Ik vind dit nog steeds een nette discussie hoor Verward Er wordt zowel positief als negatief commentaar gegeven... En Shan, jouw opmerking vind ik een beetje vreemd, waarom gelijk uitgaan van vriendjespolitiek?

Omdat ik een Moderator wil zien verschijnen. Haha!

Men heeft blijkbaar al verschillende malen getemd!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:42

shan schreef:
bromfiets schreef:

Omdat ik een Moderator wil zien verschijnen. Haha!

Men heeft blijkbaar al verschillende malen getemd!

Misschien zijn ze niet online?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:43

Ik heb al uitgelegd waarom ik niet gebeld heb.

Roddelen, hoezo? Waar roddel ik dan? Ze kunnen hier ook meelezen en ik vertel niets wat niet waar is.

Heftig? Ik vertel enkel wat er gebeurd is Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:44

Pff ik vind het in plaats van een anti-piaffetopic eerder uitdraaien op een topic waarin 3 mensen de zaak met hart en ziel proberen te verdedigen en iedereen die daar een andere mening over heeft in de grond probeert te trappen? Verward

Ik heb er nog nooit wat besteld, maar net zoals meer mensen zeggen heb ik met andere ruitershops wel al een aantal keer mindere ervaringen, denk dus sowieso dat overal probleempjes zitten, maar ik vind dit soort topics altijd wel prettig. Zeker om te weten dat het dus toch niet aan mij ligt wanneer het mis gaat met een bestelling oid!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:45

Tieneke schreef:
Ik heb al uitgelegd waarom ik niet gebeld heb.

Roddelen, hoezo? Waar roddel ik dan? Ze kunnen hier ook meelezen en ik vertel niets wat niet waar is.

Heftig? Ik vertel enkel wat er gebeurd is Lachen

Srry overheen gelezen dan

Ik zeg niet dat jij roddelt.. Clown
Maar menig ander wel..

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:46

BrittKitt schreef:
Pff ik vind het in plaats van een anti-piaffetopic eerder uitdraaien op een topic waarin 3 mensen de zaak met hart en ziel proberen te verdedigen en iedereen die daar een andere mening over heeft in de grond probeert te trappen? Verward

Ik heb er nog nooit wat besteld, maar net zoals meer mensen zeggen heb ik met andere ruitershops wel al een aantal keer mindere ervaringen, denk dus sowieso dat overal probleempjes zitten, maar ik vind dit soort topics altijd wel prettig. Zeker om te weten dat het dus toch niet aan mij ligt wanneer het mis gaat met een bestelling oid!

Omdat het ook gewoon mensen zijn, en ze er redelijk mee kunnen zitten met dit soort dingen (alles op het internet te zetten)..
Je praat namelijk over iemand zijn baan.. zn winkel.. zn alles..

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:48

bromfiets schreef:

Ik heb het hele topic ook even doorgespit en inderdaad er staan zowel positieve als negatieve reacties.
Er worden inderdaad een aantal negatieve zaken aangehaald en misschien, als ze dit lezen, kunnen ze hier aan gaan werken zodat ze hun service kunnen verbeteren. Toch?

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:49

jwbos schreef:
Ik heb het hele topic ook even doorgespit en inderdaad er staan zowel positieve als negatieve reacties.
Er worden inderdaad een aantal negatieve zaken aangehaald en misschien, als ze dit lezen, kunnen ze hier aan gaan werken zodat ze hun service kunnen verbeteren. Toch?

Dat zouden ze idd kunnen doen..
Maar het houd een keer op natuurlijk

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:00

ik zie niks verkeerds in positieve en negatieve ervaringen uitwisselen op een openbaar topic. iedereen is vrij om dit te lezen en er mee te doen wat ze willen.

ja misschien is piaffe ruitersport wel hun inkomen en hun brood. maar misschien dat ze dan eens wat beter moeten gaan leten op hun klant en klantvriendelijkheid?? zouden ze dat doen, dan kunnen ze misschien wel luxe broodjes halen i.p.v. droog brood en zijn dit soort topics ook niet meer nodig.

roddelen noem ik praten achter iemands rug om, en onwaarheden de wereld inhelpen. iets wat volgens mij hier niet gebeurt

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:01

Ik heb ook even het hele topic doorgelezen en vind echt niet dat piaffe ruitersport hier genadig met de grond gelijk wordt gemaakt. Er staan enkel een aantal negatieve ervaringen bij. Dat is niet leuk om te lezen als het je eigen winkel betreft maar juist wel een extra stimulans om hier in 2008 extra op te gaan letten en de puntjes op de i te zetten. OK dan!

De mensen die negatieve ervaringen hebben gehad mogen wat mij betreft best hun frustratie uiten mits ze het netjes houden en dat is hier imo het geval. Ook is het zo dat de medewerkers/eigenaar van Piaffe gewoon in de gelegenheid is hier te reageren dus het is niet achter iemands rug om en volgens mij dus geen roddelen. Knipoog

Maar goed dat is mijn mening. Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:06

Wat een onzin, mods zijn ook mensen, valt me op dat veel bokkers ze op een voetstuk plaatsen door dat groene kleurtje, alsof ze dan zelf niets meer mogen zeggen, wat een onzin.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:08

En ik ben gewoon klant als een ander.