_fenna_ schreef:bling bling denk ik, valt lekker op....
Blingbling is zoo geweest..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_fenna_ schreef:bling bling denk ik, valt lekker op....
Saskia9 schreef:oliebol!! dan ben ik zeker helemaal uit de mode met mijn oranje BR dekje???
Heb je het nummer van haar niet gevraagd?
Wilde eigenlijk weten wat voor kleur hoefijzers zij onder haar fries laat slaan
daNiielle_ schreef:Ja, je had eigenlijk moeten zeggen. 'oh sorry mevrouw, maar ik maak haar EUROSTAR (even extra duidelijk) dekje, bandages, en haar mooiste hoofdstel/dressuurzadel liever niet vies. En haar D&G tasje raakt ze vast kwijt op buitenrit. Hakschoenen lijkt me niet het ideale op deze grond. Vandaar de nike's vandaag.
![]()
Edit: haar gucci bril ligt helaas ook thuis. Het is niet echt zonnig weer, of vind je van wel?
body_ schreef:_Skess_ schreef:jeetje.....
Ik snap niet wat zulke mensen dan te klagen hebben ,, als ik hem mooi vind is het toch goed
Moirsa schreef:Saskia9 schreef:oliebol!! dan ben ik zeker helemaal uit de mode met mijn oranje BR dekje???
Heb je het nummer van haar niet gevraagd?
Wilde eigenlijk weten wat voor kleur hoefijzers zij onder haar fries laat slaan
roze is het dit jaar helemaal
pansor schreef:ROZE!!!! ai dan moet ik maar even snel een mooi roze dekje voor mijn RUIN kopen
want babyblauw is dus ook al uit
en de hoefsmid is ook al geweest vandaag, nouja toch maar even gaan bellen voor die roze ijzertjes
x_Daphne schreef:egt erg
Sisco4life schreef:OMG waar gaat het nog over in dit topic, geweldig!
Nou mijn ZZ Hengst (lees: ZonderZaad hengst, dus ruin) heeft toevallig een navelpiercing van swarovski en die zie je alleen als ie heel wild is en steigerdNu jullie
pansor schreef:die grote ringen, met 5 diamantjes en een sliertje met een hele grote goudroze diamant
pff dat je dat neit weetschaam je
Sisco4life schreef:OMG waar gaat het nog over in dit topic, geweldig!
Nou mijn ZZ Hengst (lees: ZonderZaad hengst, dus ruin) heeft toevallig een navelpiercing van swarovski en die zie je alleen als ie heel wild is en steigerdNu jullie
pansor schreef:die grote ringen, met 5 diamantjes en een sliertje met een hele grote goudroze diamant
daNiielle_ schreef:pansor schreef:die grote ringen, met 5 diamantjes en een sliertje met een hele grote goudroze diamant
Een sliertje, staat dat niet homo-achtig? (bij al de stoere hengsten hier op bokt.)