hoevaak gevallen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Re: hoevaak gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 11:49

Hoeft helemaal niet hoor TS, ik ben in het begin ook niet zo vaak gevallen, dat komt later wel Knipoog

In 11 jaar tijd ben ik een keer of 10 gevallen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 11:52

Ik rijd nu 5,5 jaar, en ben nog maar 1 keer gevallen Tong uitsteken en 1 keer erafgegleden toen t paard zelf onderuit ging, whaha.. Tong uitsteken

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:28

Ik haal volgensmij wel tot over de 20.. Haha! Maar ik heb regelmatig op mijn shet gehobbeld zonder zadel, tja, dan vraag je er ook om Vork Ben trouwens 1 keer ernstig gevallen, toen had ik een gekneusde rug.

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:30

hmm..ik denk dat ik dit jaar al de 10 heb gehaalt Tong uitsteken en het jaar daarvoor miss wel 15.. Haha! maar gelukkig kan ik super goed vallen, en heb ik er nooit last van.. Lachen ik maak automatisch een soort koprol ofzo..ik weet niet wat ik doe, maar ik krijg het van iedereen te horen Haha!

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:37

haha ik viel al de eerste keer dat ik ooit op een paard zat, dit was dan ook bij een particulier op een nogal slimme en eigenwijse pony Tong uitsteken.. Toen ik op de manege ging rijden heeft het best een tijdje geduurd voor ik weer viel maar toen ging het ineens heel rap sommige lessen viel ik wel 3 tot 5 keer van een pony, ik vond het dan ook leuk om op de wilde pony's te rijden, het gaf me gewoon een kick ofzo (ik weet niet precies wat me toen bezielde Tong uitsteken ) Tegenwoordig val ik ook vrij weinig, dit komt omdat ik alleen nog op mijn eigen pony en de haflinger die ik er nog bij rijd rij..

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:47

rij nu 11 jaar, en ben 1x er vanaf gevallan..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:56

Haha gisteren nog een snoekduik gemaakt. Clown
Ik reed mee in de springles op de E-pony van mijn nichtje die ik eigenlijk helemaal niet ken. In een dubbelsprong kwam ie krap onder de eerste dus ik dacht hem een handje te helpen door hem door te drukken zodat ie de tweede kon halen. Maar vergat evan dat het niet mijn vroegere paard was die daar volledig op vertrouwde en dan doorsprong. Deze heeft die ervaring duidelijk niet en maakte een soort van sprong om vervolgens voor hindernis B vier hoeven in de grond te graven. Tja, daar ga je dan. Tante zou het wel even voor doen ahum Clown

Maar verder eigenlijk niet veel gevallen. Gebeurt idd in nieuwe situaties vaker zoals hier iemand al beschreven had.....ben ik het levende bewijs van dus Haha!

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 12:47

Ik rijd nu 11 jaar en ik heb geen idee hoe vaak ik er af ben gevallen. Ik was eerst een wilde ponyruiter dus toen heb ik aardig wat keren van de grond mogen genieten! Daarna kreeg ik mijn eigenwijze haflinger en die was ook niet makkelijk.. Mijn record 4 keer vallen in 1 les.. Tja en verder, ik spring nu en rijd erg veel jonge paarden dus heb heel veel geleerd afgelopen tijd. Nu val ik er niet zomaar meer af.. Met uitzondering van afgelopen vrijdag dan Bloos

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 16:13

ik weet echt niet hoe vaak, maar echt wel een aantal keer!
eigenlijk alleen op de manege, daarna niet meer.
denk een aantal van ongeveer 12 keer...