Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:ff een stipje, maar issie inmiddels al te koop of juist niet?
Orangiste schreef:Heel dapper van je om deze keuze te maken. Er zijn genoeg eigenaren die hun paard laten verpieteren of medische hulp niet bieden en er niet aan denken om hun paard te verkopen. Voor een koliek operatie en dergelijke kan je natuurlijk altijd je paard verzekeren. Ik heb ook geen duizende euro's appart liggen omdat te kunnen betalen. Vandaar een verzekering.
Ik hoop dat je paard een goed nieuw plekje krijgt en dat jij je ontspannen kan gaan storten op je studie.
Little_Gift schreef:Ik vind dit niet dapper!
Ik vind dit helemaal verkeerd!
Ocharme, ZIJ heeft een verkeerde keus gemaakt?? Waar het op dieren aankomt mag JIJ geen verkeerde keus maken! Want JIJ bent de enige die KAN kiezen! Een dier kan niet kiezen om bij jou op stal te komen of om door jou gekozen te worden!
Hij moet het allemaal maar laten begaan!
Ik ben blij dat je je paard verkoopt maar zou je toch aanraden later geen meer te kopen
Ocharme, ZIJ heeft een verkeerde keus gemaakt?? Waar het op dieren aankomt mag JIJ geen verkeerde keus maken! Want JIJ bent de enige die KAN kiezen! Een dier kan niet kiezen om bij jou op stal te komen of om door jou gekozen te worden!
Ik ben blij dat je je paard verkoopt maar zou je toch aanraden later geen meer te kopen
Roxx schreef:Wat vindt de vorige eigenaar hiervan? Die heeft hem jou voor een klein prijsje verkocht omdat jij er zo gek mee was (zo begrijp ik uit je verhaal) en twee weken later verkoop je hem weer. Vind ik tegenover de vorige eigenaar niet zo netjes........ Ik zou hem dus zeker opbellen en het uitleggen. Misschien wil hij in dat geval het paard wel graag terug.
Ik vind het jammer dat je er niet beter over nagedacht hebt vantevoren, maar zoals eerder gezegd maakt iedereen fouten. Het is nu eenmaal gebeurd en nu moet je verder kijken naar wat de beste oplossing is. En dat is verkopen.