BM stables hele fijne ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovely82

Re: BM stables hele fijne ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:16

mirgino schreef:
als Melanie echt verandert is en betere paarden verkoopt,kan ze beter de naam veranderen Knipoog
deze naam blijft een nare smaak houden voor veel mensen Ja

en mischien is dat nu onterecht, maar goed de toekomst zal het leren Sigaar

Hoezo naamsverandering? Dit kan ook negatief uitvallen bij mensen. Ik vind het goed dat ze verder gaat op deze manier met eigen naam. Ze laat zien dat ze kan veranderen en dat ze geleerd heeft uit het verleden. Ik denk dat juist goed is dat zij haar oude naam nog heeft. Dat toont karakter en niet iemand die zich schuilt achter een andere naam.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:17

panache schreef:
Lynn_Nikita schreef:
ik heb wel slechte ervaringen mee,
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word

heb je dreigmailtjes van haar gekregen?

ja, en werd ineens voor vanalles uitgemaakt door haar, toen ik t erna op bokt zette, kreeg ik meteen reacties van de hulpjes, aangezien zij niet meer op bokt kan door een ban

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:19

Citaat:
ja, en werd ineens voor vanalles uitgemaakt door haar, toen ik t erna op bokt zette, kreeg ik meteen reacties van de hulpjes, aangezien zij niet meer op bokt kan door een ban

Het is ook niet zo netjes om haar berichten hier te lezen te plaatsen voor anderen die er niets mee te maken hebben.
Bovendien heeft een verhaal twee kanten denk ik dan....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:21

PinkyBubble schreef:
Lynn_Nikita schreef:
als je doet wat zij wil, en nergens over klaagt is niks aan hand, maar zodra je klacht heb veranderd ze en krijg je ineens dreigmailtjes van haar....
vind erg apart dat ophemel topics wel mogen, terwijl elk ander topic over BM gesloten word

Tsja overdrijven is natuurlijk ook een vak... Messchien was dat toen zo, maar ik heb mijn dier ook laten keuren terwijl zij het niet nodig vond, en heb nog geen dreigmailtje ontvangen hoor? En wij vroeger ook dingen waar ze boos om HAD kunnen worden, maar dat is niet gebeurd?? Is dit bij jou gebeurd, of is dit iets wat je gehoord heb ? Koe

als je goed leest zie je dat er staat IK, gaat dus idd om mij en niet om verhalen
bij mij ging het niet om een paard maar om wat anders, een zadel. Ander zadel gekregen dan ik gekocht had, en werd erna uitgemaakt voor vanalles en nog wat en dat ik flink afgedingt had ed. Als er ergens een vp staat, betekend dat dat je lager mag bieden ja, maar dat ze dan ander zadel opstuurd....
Ook heeft paloma bij haar gestaan, en zij heeft flinke littekens op dr benen, hebben dr opgejaagd met vrijspringen en ze is zo de draad doorgerend

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:22

Goof schreef:
Citaat:

Het is ook niet zo netjes om haar berichten hier te lezen te plaatsen voor anderen die er niets mee te maken hebben.
Bovendien heeft een verhaal twee kanten denk ik dan....

hoe bedoel je?
met dat berichten plaatsen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:24

Ja, precies wat ik zeg eigenlijk.
Ieder verhaal heeft twee kanten. Jij kan het jouwe hier neer zetten en iemand helemaal door het slijk halen, maar de andere kant van het verhaal weten we niet.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:26

bedoelde dit

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:29

Maar als er veel van zo een verhalen komen is het nadenken waard, en moet het niet altijd goedgepraat worden.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:31

Ik denk dat het bedoeld word zoals het er staat, en ben het er daarom ook erg mee eens, ik heb ook 2 kanten van en verhaal gehoort van haar, en van haar tegenpartij en toen had ik zoiets van sja, het is voor haar zowel rot als voor de andere partij. Vandaar

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:32

Lynn_Nikita schreef:

bedoelde dit

Jij zegt dat jij haar bedreigende mails hier hebt geplaatst om te laten lezen aan anderen. Dat is absoluut niet netjes, dat bedoel ik. Dat hoort niet, zeker omdat jij hier uitgebreid jouw kant van het verhaal zit te vertellen, terwijl de andere partij geen woord in te brengen heeft (want die is kennelijk geband), maar wel recht van spreken heeft omdat, zoals ik al eerder zei, ieder verhaal twee kanten heeft. Jouw kant van het verhaal, maar ook haar kant van het verhaal.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:33

katiavl schreef:
Maar als er veel van zo een verhalen komen is het nadenken waard, en moet het niet altijd goedgepraat worden.

Het hoeft niet goedgepraat te worden maar mensen verdienen een nieuwe kans, als mensen er ook mee bezig zijn om te veranderen op een positieve manier, wie zijn wij dan om deze personen weer door het slijk te halen vanwege het verleden. Zij heeft er van geleerd en dat is toch iets moois.

Geef haar het voordeel van de twijfel Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:35

sorry, ik nek persoonlijk niet dat er veel veranderd. Ze heeft erg veel negatieve reclame gekregen, en dnek dat ze ze nu allen meer uitkijkt hoe en wat allemaal.
een vos verliesd wel zijn haren maar niet zijn streken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:36

lovely82 schreef:
katiavl schreef:

Het hoeft niet goedgepraat te worden maar mensen verdienen een nieuwe kans, als mensen er ook mee bezig zijn om te veranderen op een positieve manier, wie zijn wij dan om deze personen weer door het slijk te halen vanwege het verleden. Zij heeft er van geleerd en dat is toch iets moois.

Geef haar het voordeel van de twijfel Knipoog

Dat vind ik nou eens een zinvolle opmerking!! Ben het er echt enorm mee eens! Ieder verdiend een nieuw kant, dus waarom zij ook niet? En wie zijn wij om een ander niets te gunnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:42

ik heb er ook geen slechte ervaringen mee een vriendin heeft een week geleden er een fjordje gekocht en ze kwam hem netjes brengen. het nadeel is is dat ze niet hadden gezecht dattie zomer exeem heeft :S maar verder is het echt een leuk paardje dusss.... ik vind dat ze netjes werk hoor op het exeem na (het paardej stond er net 2 weken dus mss wisten ze het niet )

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:47

PinkyBubble schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Tsja overdrijven is natuurlijk ook een vak... Messchien was dat toen zo, maar ik heb mijn dier ook laten keuren terwijl zij het niet nodig vond, en heb nog geen dreigmailtje ontvangen hoor? En wij vroeger ook dingen waar ze boos om HAD kunnen worden, maar dat is niet gebeurd?? Is dit bij jou gebeurd, of is dit iets wat je gehoord heb ? Koe

Ben jij erbij geweest? Heb jij de mailtjes gelezen? Dan kun je ook niet zeggen dat het overdreven is, er zijn meerdere mensen die met de dreigementen van Melanie te maken gehad hebben. Jij kunt geen oordeel vellen als je er niet bij geweest bent Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:49

Anoniem schreef:
ik heb er ook geen slechte ervaringen mee een vriendin heeft een week geleden er een fjordje gekocht en ze kwam hem netjes brengen. het nadeel is is dat ze niet hadden gezecht dattie zomer exeem heeft :S maar verder is het echt een leuk paardje dusss.... ik vind dat ze netjes werk hoor op het exeem na (het paardej stond er net 2 weken dus mss wisten ze het niet )

Nou dat is toch wel een flinke fout hoor om dat even niet te vermelden, zo een paard bleef voor mij staan. En het niet zien als handelaar? Nou dat zie je wel hoor, dat kan je niet missen en kijk dat bedoelen de mensen nou. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:51

Ik denk dat pinkybubble een kornuitje is. Mag hoor, maar je kent kennelijk verhalen van de andere kant en dat riekt naar meer dan alleen een korte zakelijke relatie.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:53

Zomereczeem over het hoofd gezien? Fraai is dat ik zou dus nooit en te nimmer voor een paard kiezen met zomereczeem. Op z'n minst iets om erbij te vermelden vind ik geen kleinigheidje meer Bloos

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:01

russel schreef:
Ik denk dat pinkybubble een kornuitje is. Mag hoor, maar je kent kennelijk verhalen van de andere kant en dat riekt naar meer dan alleen een korte zakelijke relatie.

Ik kan je vertellen dat PinkyBubble er alleen maar haar paardje gekocht heeft.
Ze is gewoon enthousiast over hoe ze daar ontvangen is en alles.
(Ik ken PinkyBubble namelijk persoonlijk en ik ken BM stables helemaal niet, behalve dan van de verschillende goede en slechte ervaringen die ik heb gehoord. Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:04

PinkyBubble schreef:
Ik denk dat het bedoeld word zoals het er staat, en ben het er daarom ook erg mee eens, ik heb ook 2 kanten van en verhaal gehoort van haar, en van haar tegenpartij en toen had ik zoiets van sja, het is voor haar zowel rot als voor de andere partij. Vandaar

Zijn dat gesprekken als je een paardje komt kijken en kopen?? Ja ik weet niet hoor.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:14

Geen idee, ik was er niet bij Clown

Maar op zich zou ik ook wel de andere kant willen weten van al die slechte ervaringen die er rond verteld werden.
Er zit namelijk aan alles twee kanten.
Dus ik denk dat dat soort dingen best besproken kunnen worden als je naar paarden aan het kijken bent hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:18

Ik vind het niet professioneel als je je daarmee bezig houdt als je paarden verkoopt. Iig heeft ze onlangs een draver voor een spaans paard verkocht en een fjord met zomerexceem. Dus die 2e vernieuwde start heeft nog haperingen. Iets beter je best doen Melanie, heel Nederland leest nl mee.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:20

Sabbientje schreef:
Geen idee, ik was er niet bij Clown

Maar op zich zou ik ook wel de andere kant willen weten van al die slechte ervaringen die er rond verteld werden.
Er zit namelijk aan alles twee kanten.
Dus ik denk dat dat soort dingen best besproken kunnen worden als je naar paarden aan het kijken bent hoor.

En iemand die verkoopt gaat echt geen verbloeming geven van haar kant, dat is zelfs niet slecht bedoeld gewoon realistische economie die overal gebeurd

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:22

Ik heb dr wel eens gemailt, kreeg elke keer netjes bericht... maar op een gegeven moment kreeg ik toch wat nare reacties te gemaild...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:41

Goof schreef:
Lynn_Nikita schreef:

bedoelde dit

Jij zegt dat jij haar bedreigende mails hier hebt geplaatst om te laten lezen aan anderen. Dat is absoluut niet netjes, dat bedoel ik. Dat hoort niet, zeker omdat jij hier uitgebreid jouw kant van het verhaal zit te vertellen, terwijl de andere partij geen woord in te brengen heeft (want die is kennelijk geband), maar wel recht van spreken heeft omdat, zoals ik al eerder zei, ieder verhaal twee kanten heeft. Jouw kant van het verhaal, maar ook haar kant van het verhaal.

nee dat heb ik niet, heb het verhaal geplaatst, en half bok vroeg al of het soms bm stables was