Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jumpertjes schreef:ja dat is waar ja, ik zie ze regelmatig de piaffe en de passage doen door de wei.....
jumpertjes schreef:Deze discussie,s blijven oplaaien, en deze beelden blijven bestaan zolang het om sponsors, geld, en macht gaat. Mischien raar, maar zeker waar!
sologirl schreef:jumpertjes schreef:Deze discussie,s blijven oplaaien, en deze beelden blijven bestaan zolang het om sponsors, geld, en macht gaat. Mischien raar, maar zeker waar!
Zeker het laatste! Ik kan hier alleen maar amen bij zeggen!
jumpertjes schreef:Trouwens, de KNHS vindt ik, net zoals het Koningshuis, een instituut!
slaat mischien nergens op, maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Er wordt nooit geluisterd naar juist diegene, (de leden en de wedstrijdruiters) waar ze van bestaan!
jumpertjes schreef:slaat mischien nergens op, maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Er wordt nooit geluisterd naar juist diegene, (de leden en de wedstrijdruiters) waar ze van bestaan!
sologirl schreef:jumpertjes schreef:ja dat is waar ja, ik zie ze regelmatig de piaffe en de passage doen door de wei.....
Spaanse pas dan wel? Zo heel hoog springen bij de spaanse rijschool ook? Ik zie paarden rennen bokken steigeren changeren en lekker met het neusje eruit lopen. Heerlijk relaxed enzo. Dan kunnen we net zo goed stoppen met het paardrijden.
jumpertjes schreef:Trouwens, de KNHS vindt ik, net zoals het Koningshuis, een instituut!
slaat mischien nergens op, maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Er wordt nooit geluisterd naar juist diegene, (de leden en de wedstrijdruiters) waar ze van bestaan!
LuvdaTossa schreef:jumpertjes schreef:slaat mischien nergens op, maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Er wordt nooit geluisterd naar juist diegene, (de leden en de wedstrijdruiters) waar ze van bestaan!
![]()
Ik zie het ook om me heen gebeuren. Extreem teugelgebruik met de binnenhand. Een kind die geholpen wordt om het hoofd naar beneden te trekken. De instructrice helpt wel even met trekkenEn het probleem is de meesten weten niet beter... Ook de instructeurs/trices. En dat is toch best triest. Laatst een verenigingsles van dezelfde instructrice gezien. Drie van de vier paarden had ernstig tactverlies door het vele teugelgebruik, maar dit werd niet opgemerkt!
jumpertjes schreef:Ho Ho Ho, Puissance bestaat nog wel degelijk! Wat dacht je van Het Gouden Ei in Barneveld? Het Gouden Hert in Putten, Indoor Meppel?? allemaal recente wedstrijden die het nog steeds organiseren. Gouden Ei is in Oktober, en ja, Puissance staat dan nog steeds op het programma. Hoogten van 2.05/2.15 worden niet geschuwd..
daniella74 schreef:jumpertjes schreef:Ho Ho Ho, Puissance bestaat nog wel degelijk! Wat dacht je van Het Gouden Ei in Barneveld? Het Gouden Hert in Putten, Indoor Meppel?? allemaal recente wedstrijden die het nog steeds organiseren. Gouden Ei is in Oktober, en ja, Puissance staat dan nog steeds op het programma. Hoogten van 2.05/2.15 worden niet geschuwd..
Dat is regionaal, ik had het over internationaal.
jumpertjes schreef:daniella74 schreef:Dat is regionaal, ik had het over internationaal.
Maakt niet uit, hoogte en paarden (dieren) blijven hetzelfde toch?? of het nou Inter of Nationaal is
Iris__Bennie schreef:Anky rijd dr paarden al jaren zo los,,nog nooit iemand over gehoord! en ineens is het een wereldramp..
Salinero word net zo losgereden!
Iris__Bennie schreef:Anky rijd dr paarden al jaren zo los,,nog nooit iemand over gehoord! en ineens is het een wereldramp..
Salinero word net zo losgereden!
Citaat:ja, ja , als je het plaatje iets kantelt is het net een zeepaardje....