Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en heb een paard waar ik momenteel Z2 mee rijd en daar zou ik denk ik toch wel 3 maandjes over moeten slapen, maar weg gaan doet hij niet (Er word ook door veel mensen gezecht dat ie nog veel en veel meer kan), maar net zoals jij zegt het is gewoon heel moeilijk.
)
Dees schreef:_rosita_ nav reactie Dees schreef:....nogmaals... etc
@Rosita, waarom reageer jij op mijn reactie?
Ik richtte me op de TS.
Hoeveel jij om je paard denkt te geven, is nu wel duidelijk.
Maar het is immers niet de enige insteek om deze kwestie te benaderen.
Daarnaast (en aan dit idee zal je helemaal wel moeten wennen): een ander kan ook net zo goed voor een paard zorgen als jijzelf. Misschien wel beter. Waarom dat uitsluiten?
Alle overwegingen zijn puur voor de TS om te maken.
Je kan alleen bedenken wat je zelf zou doen in een vergelijkbare situatie...
Dat jij koste-wat-kost zou willen houden, is jouw keus. Niet het grote gelijk, slechts jouw keus.
Ik wens de TS nogmaals veel succes in het maken van de voor haar juiste beslissing.

TouchAndGo schreef:Ik zou hem verkopen. Tis even hard. Maar hierna heb je misschien weer een nieuw paard en dan ben je het alweer vergeten.

__elise__ schreef:Wat is je beslissing nou geworden eigenlijk?
Of heb ik daar overheen gelezen
kun je het altijd nog overwegen 
Elinee schreef:zou jij je kind verkopen als ze er 25.000 euro op zouden bieden?
dat geld is er zo weer doorheen hoor.
Elinee schreef:TouchAndGo schreef:Ik zou hem verkopen. Tis even hard. Maar hierna heb je misschien weer een nieuw paard en dan ben je het alweer vergeten.
dit vind ik een foute opmerking!!
als je een beetje om je dier geeft, vergeet je hem niet zomaar.

silvana schreef:Eerlijk gezegd voor dat geld zou ik ze niet weg doen.25.000 lijkt veel maar als je de centjes in handen heb zal je zelf merken dat je er zo vanaf bent.Als ik ze niet dringend nodig had zal ik lekker het paard houden.
Even in je profiel gespiekt,en ik zag dat je ze elite wil laten keuren.Dat zou ik lekker proberen en er evt.een leuk veulen uit fokken.
Geloof me het is zeer moeilijk een goed paard te kopen en gezien je opleiding zou je gek zijn dit juweeltje uit handen te geven.
Ik heb trouwens een drie jarige kleindochter van Ferro en het is twee druppels water de jouwe.Voel alle hoop weer groeienMischiens word het ook nog wat.