Ik denk dat je gewoon lekker bezig moet zijn en je Shet heel rustig moet laten wennen aan het halster en vertrouwen winnen. Het komt echt wel goed hoor. Even doorzetten en veel tijd doorbrengen en dan komt het goed! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik denk dat je gewoon lekker bezig moet zijn en je Shet heel rustig moet laten wennen aan het halster en vertrouwen winnen. Het komt echt wel goed hoor. Even doorzetten en veel tijd doorbrengen en dan komt het goed!
Ga lekker die pony's van je verwennen. En die Shet, dat komt wel goed. Heb je trouwens al een advertentie geplaatst voor eventuele instructeur aan huis? Of iets gevonden op Marktplaats? angelax schreef:alsof we dat niet doen..
dan krijg je dat idee maar, dat is ht niet.. hij is 4 dus dan jaa.. moet hij veeel leren hea.. en dan moet ik ook plezier met rijden kunnen hebben maar.. als dat niet kan vanwege de shet!!

angelax schreef:jaa met de trailer... en mijn ouders geen tijd daarvoor hebben..
en vanwege de shet..
maarjaa... thuis is dus ook geen oplossing..
ik rijd tthuis ook we eens alsof ik les heb op die manier.
maar ik weet niet oplossing voor echt les..
maar is wel zoo.. op gewone les leer ik ok weer wat.. en nu komm ik in nog een gevordene les.. en dat kan ik weer toepassen op mijn fjord:D
angelax schreef:nou daar ga ik dus niet op reageren..
ik wou even zeggen ik wou een pony en die is dus verkocht.. zonder dat ze het tegen mij zegt:(
maar okeee..
angelax schreef:nee want dit had ik niet verw8..
het gaat togh goed!!!!
hoevaak moet ik dat zeggen..

Evanne_Polly schreef:angelax schreef:alsof we dat niet doen..
dan krijg je dat idee maar, dat is ht niet.. hij is 4 dus dan jaa.. moet hij veeel leren hea.. en dan moet ik ook plezier met rijden kunnen hebben maar.. als dat niet kan vanwege de shet!!
Waarom zou je geen plezier kunnen hebben van de Fjord vanwege de Shet?
Als je een pony koopt weet je toch hoe hij is? Dan had je de Shet maar niet moeten kopen
Of niet zo'n jonge Fjord die nog veel moet leren, maar een die al alles kent en waar de Shet misschien iets van had kunnen leren..
Volgens mij ben jij een heel ondankbaar en verwend kind, als ik dat zo hoor
En indd het geld dat je in die andere pony wilt steken om te kopen kan je beter gebruiken voor lessen
Ben ik het helemaal mee eens, Probeer in te zien wat voor geluk je hebt met 2 eigen pony's!!
En wat de shet betreft , als die "op hol slaat " als jy weg gaat met de fjord zal die daar toch aan moeten wennen.En wat de anderen ook zeiden probeer veel geduld te hebben met de shetlander, ze zijn slim dus die heeft zo door dat je hem geen kwaad doet.Veel succes drmee!
En je hebt daar ook geduld voor nodig en het vertrouwen van de pony's en als je dat niet hebt en niet kan krijgen, kan je ze net zo goed verkopen.. Of een ouder, meer ervaren vragen om te helpen..
x_Can schreef:Meid, komop nou! Er zijn hier alleen maar mensen die je willen helpen. Je moet proberen de berichten wat aardiger en beter op te vatten. Waarschijnlijk ben jij niet verwend, maar zijn wij ook niet gemeen of stom. Ik bedoel, jij vraagt hier om hulp... Niet wij. Dus doe er dan iets mee ipv maar zitten ontkennen, iig ga ik je niet meer helpen. Je hebt het gewoon verpest voor jezelf en je pony's.

angelax schreef:joooo
mijn pony's hebben het hier vet goed..
en als je nu zo begint te praten omg..
Ik vind alleen dat het voor mij nutteloos is om je te helpen, omdat je met onze hulp toch niks doet...