Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) gevallen. BOEM! Zo op mijn heup. Kep nog 2 weken (hele meivakantie
) gestrompeld... 

. Ik had wel behoorlijk mijn rug bezeerd (bleek later), maar dacht toen eigenlijk alleen aan mijn paard.
!simodi schreef:Samen met mijn lieve merrie die struikelde tijdens de galop, het naar voren duiken en de plof naast je horen, en dan je paard helemaal onder het zand (tot in haar oren) naar je zien staan kijken. Ik vond het vooral zo zielig voor mijn paard, die was zelf zo geschrokken ..... Ik had wel behoorlijk mijn rug bezeerd (bleek later), maar dacht toen eigenlijk alleen aan mijn paard.
Ben er direct weer opgestapt, ook omdat er allemaal kleine meisjes in de bak reden die het hadden zien gebeuren en erg geschrokken waren. Dus ik gelijk er weer stoer op, kon er alleen daarna niet meer af door mijn zere rug en moest vanaf het paard de manege eigenaar bellen met mijn mobiel of ie me wilde komen helpen!
Ik heb er eerlijk gezegd wel een beetje een galop trauma aan overgehouden, want dat doe ik op geen enkel ander paard nu erg graag meer, zeker niet als het hard gaat!
)
Toen ben ik languit op mijn rug terrecht gekomen
Maar nog wel mee gesprongen en de volgende pony natuurlijk ook, wel met tranen in mijn ogen maargoed
haha, zeer kleine pony waar ik te groot voor ben, maar hij had een grote mond dus er maar even op..
Heel braaf.. mn zussie waarschuwde mij voor de bocht die kwam
, ik wist niet dat hij daarheen zou gaan en verstond dat ze zei dat ik daar heen moest..Ik zei nee en op dat moment neemt de pony de bocht.. En toen lag ik ernaast..
Ik deed me wel even zeer, maar keb er na de tijd smakelijk om gelachen.. Het beestje stond heel vrolijk naast me te eten..
)
.....
Als het geen pijn doet althans
(ik meestal ook hoor)

nouja, die was érg grappig (laterna dan op dat moment vond ik 't alles behalve leuk!
) Ik ben gelukkig(!) nooit zo ernstig terecht gekomen dat ik of m'n paard/pony iets er aan overhield. Ik had (heb) nogal een bokkige pony (om 't zo maar even te noemen, hij vind het geloof ik gewoon 'leuk' om af en toe ahum.. eens een bok te geven) en dan leer je vanzelf om te blijven zitten
ik ben wel 1 keer met m'n pony uitgegleden in de bak. Toen hadden ze te veel gesproeid op die plek en toen gleed die uit hij kon nog een beetje overeind blijven maar ik kuukelde eraf. Ik ben ook regelmatig óver een hindernis gedoken (op hem) Maar ik heb me zover ik weet nooit écht pijn gedaan ofzo. En paard ook niet. *afkloppen!*