Celest Zou je nog lang in leven blijven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

Re: Celest Zou je nog lang in leven blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:42

Ik ga helemaal niet opassen wat ik zeg. Dit is een openbaar forum en ik mag gewoon mijn mening geven. Jullie halen dit meisje gigantisch onderuit... misschien doet ze niet altijd alles goed. Was jij zo perfect toen je 12 was.

Maar weet je wat geven jullie jezelf nog maar eens een schouderklopje hoor...

Meisje schrijft toch alleen dat ze in een klote situatie zit en hoe ze hier het beste mee om kan gaan?! Ze noemt geen namen..helemaal niks!

Ik TEM hier maar even, want dit is echt sneu..

@ June_ en dat is ook een goede keuze van je geweest maar ze is 12 en dan hoef je de dingen niet zo keihard in iemand gezicht te gooien zoiets kan je ook met beleid uitleggen.
Laatst bijgewerkt door SONY op 03-07-07 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:44

SONY schreef:
Nanne schreef:
@ Maverick.

En wat als het om jouw paard gaat?

Inderdaad ik vind Maverick en june_ ofzo echt aan het zeuren ze noemt geen namen. Ze is 12 jaar!!! Zit in een poedersuiker thuis en raakt dr paard kwijt... mag ze dan dr verhaal kwijt?! Ze noemt toch geen namen.

Vind dit dus echt weer heel betweterig en zeurderig overkomen, leef je gewoon ééns in, in de situatie zeg... hoe zou jij je voelen in die stuatie en ze is 12 jaar...

Natuurlijk moet paard ook niet helemaal wegrotten en dat wil ze ook heus niet hoor dat wil niemand voor zijn paard!

Vind het gewoon ziek wat jullie 2 aan het doen zijn, gewoon dat meisje compleet onderuit halen net doen alsof ze haar paard overal onder WIL laten lijden. Kan zei hier iets aan doen nee, ze voelt zich toch ook gewoon zwaar k u t ?! Gewoon weer een stel betweterige meiden die ouder zijn en alles beter weten.... en in het hele topic haar onderuit halen en afzeiken... waar ben je dan mee bezig???

Vul eerst is je profiel in, zodat we weten met wie we het genoegen hebben.
JIJ HEBT DIE PONY NOG NOOIT GEZIEN, dus geloof niet dat jij daar over kan en mag oordelen.Welzijn van .het paard gaat voor eigen belang.
Daarkomt bij dat zij op deze manier de Pensionhouder onderuit haalt het geen dat echt , echt niet correct is.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:44

Op welke manier haal ik haar onderuit?

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:45

_June schreef:
@Elpatcho: Yep!
Staat volgens mij in de meeste contracten bij pensionstallen..

Maar niet elke pensionstal heeft een contract. Bij mij op stal in ieder geval niet.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:45

Wij halen het meisje niet onderuit!! Wij vinden het juist allemaal super erg voor haar zelf!!!

Het is gewoon vreselijk hoe het allemaal is gegaan....en daar kan ze zelf niets aan doen!! Het is gewoon erg dat haar dingen zijn achtergehouden, en wij vinden het gewoon heel erg hoe ze onze super pensionhouder onderuit haalt!! Je kunt geen beter iemand treffen die voor je paarden zorgt!!!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:47

HouVanUtopia schreef:
Wij halen het meisje niet onderuit!! Wij vinden het juist allemaal super erg voor haar zelf!!!

Het is gewoon vreselijk hoe het allemaal is gegaan....en daar kan ze zelf niets aan doen!! Het is gewoon erg dat haar dingen zijn achtergehouden, en wij vinden het gewoon heel erg hoe ze onze super pensionhouder onderuit haalt!! Je kunt geen beter iemand treffen die voor je paarden zorgt!!!

Amen dees

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:48

Luister nou één goed waarom zou ik me profiel invullen omdat mevrouwtje dat blieft? Ik heb wel betere dingen dan dat te doen... en wat dan nog al zet ik in me profiel dat ik 20,80 of 40 ben maakt allemaal niks uit, want uiteindelijk weet je toch nooit wie je voor je hebt Knipoog als je echt wil weten wie ik ben zijn er zat manieren omdat te vinden he.. Wie denk jij wel niet dat je bent om mij te gaan commanderen om mijn profiel in te vullen.. zodat van die meidjes als jij kunnen kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben hahahaha.... Grow up.. er zijn mensen die anderen dingen te doen hebben hoor...

En NEE ik heb die pony niet gezien..ook geen behoefte aan hoor.. zoals ik al zij welzijn is belangrijkste voor paard! Maar dit meisje vraagt alleen hoe ze beste met situatie om kan gaan... als je iets zegt tegen haar kan dat best wat minder hard! En achja met zn drietjes tegen iedereen die er wat van zegt is natuurlijk heel makkelijk...

Weet precies hoe het gaat deze dames stappen met hun geprinte internet topic naar de staleigenaar waar ze hem het hele topic omhoog hebben gepraat alsof het, het volgende wereldwonder is... en hopen dan in goed blaadje te komen. Heb dit al zo vaak gezien hé...

Dames dit topic gaat toch dicht dus ik laat het hierbij.. ga me weer eens met belangrijkere zaken bezig houden..

En Maverick wat haal ik uit jouw profiel? Helemaal niks.. behlave dat je dan een paard hebt en dat je van welshjes houd en student bent... zo nou dat is echt diepe inside info hoor... zal ik dan maar in mijn profiel zetten dat ik me met roofvogels bezig hou? Een Harris heb? Ik graag boeken lees van Nicci French? Uit het Noorden des lands kom? Vrouw ben? Etc... heb je echt wat aan, aan die info..
Laatst bijgewerkt door SONY op 03-07-07 23:59, in het totaal 5 keer bewerkt

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:49

Rubenlover en omdat ik me bewust ben van het feit dat het niet overal in nederland toegestaan wordt door bedrijven om jongeren aan te nemen vanaf 12 jaar, zette ik ook mijn woonplaats erbij. Verder kun je dromen, dat doen we allemaal, maar dromen terwijl je paard misschien wel totaal in verkeerde handen terecht is gekomen? Doet het je dan niets? Dan doet de TS niet alleen dromen, maar zei ze ook nog dat ze hoopte dat ze op haar verjaardag weer een pony krijgt, terwijl ze best weet (ja, met 12 jaar kun je dat ook weten) dat haar ouders het nu niet kunnen betalen, toch blijven hopen vind ik een beetje egoistisch en dat meldde ik al. Waarom? Omdat haar ouders nu in een heel vervelende situatie zitten, toen ik 12 was en mijn ouders hadden dat (al heel lang, nu ook nog steeds) hield ik zelfs mijn mond als ik iets hoognodigs nodig had. Het idee alleen al om mijn ouders te zien werken om hun schulden kwijt te raken, maar toch hopen op een pony? Waar is de jeugd dan heen. Misschien zoek ik het verweg, kan best..maar ik heb toch wel een beetje meer geleerd dan alleen maar willen hebben (dromen is dan iets heel anders, wordt bijna 17 en nog droom ik weg).

Tja verder vind ik dat het topic alweer een beetje uit de hand loopt. TS zegt dit, vriendinnetjes die vol tegen andere bokkers ingaan, weer een andere kant van het verhaal en dan het feit dat de ts niet goed voor haar pony heeft gezorgt? Daar kunnen we niet over oordelen, we doen het wel (ook ik) maar er moet dan niet gezegt worden dat de vader van de TS zo slecht is. Deze man kan er niets aan doen, het is het bedrijf dat niet goed meer liep, en hoe zonde dat ook is, het gebeurd dagelijks. Ik zou dan alleen zeggen: Leer van die fouten, ga geen pony nemen eer je het zelf kunt betalen. Ik ben blij dat ik mijn pony niet van mijn ouders heb gehad, dit waren ze eerst wel van plan..nu zitten ze ook in de schulden en zou ik mijn pony niet eens een fatsoenlijke hap bix kunnen geven als het uit hun portomonee moest komen. Dan maar even wachten, neem een verzorgpony..of dat ene baantje waardoor je voor die paar kranten toch echt wel een leuk lease paardje kunt vinden.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:50

justahorse schreef:
_June schreef:
@Elpatcho: Yep!
Staat volgens mij in de meeste contracten bij pensionstallen..

Maar niet elke pensionstal heeft een contract. Bij mij op stal in ieder geval niet.

Wij hebben allemaal een contract moeten tekenen.Waarin staat dat je verplicht bent stalgeld te betalen enzv,Dit om een hoop trubles te voorkomen Knipoog Daar staat bijv ook nog in dat als je paard ziek wordt en je de pensionhouder je niet ta pakken kan krijgen dat hij dan gemachtigd is om de DA te bellen.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:51

SONY schreef:
Luister nou één goed waarom zou ik me profiel invullen omdat mevrouwtje dat blieft? Ik heb wel betere dingen dan dat te doen... en wat dan nog al zet ik in me profiel dat ik 20,80 of 40 ben maakt allemaal niks uit, want uiteindelijk weet je toch nooit wie je voor je hebt Knipoog als je echt wil weten wie ik ben zijn er zat manieren omdat te vinden he.. Wie denk jij wel niet dat je bent om mij te gaan commanderen om mijn profiel in te vullen.. zodat van die meidjes als jij kunnen kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben hahahaha.... Grow up.. er zijn mensen die anderen dingen te doen hebben hoor...

En NEE ik heb die pony niet gezien..ook geen behoefte aan hoor.. zoals ik al zij welzijn is belangrijkste voor paard! Maar dit meisje vraagt alleen hoe ze beste met situatie om kan gaan... als je iets zegt tegen haar kan dat best wat minder hard! En achja met zn drietjes tegen iedereen die er wat van zegt is natuurlijk heel makkelijk...

Dames dit topic gaat toch dicht dus ik laat het hierbij.. ga me weer eens met belangrijkere zaken bezig houden..

OK dan! Doei!

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:53

LadyElmira schreef:
Hoe erg het ook is, vind ik jou heel egoistisch en verwend. Je weet nu hoe het is, om een paard te hebben maar geen geld. Je paard heeft geen goed onderkomen, en je weet nu niet eens waar hij is, is hij er nog wel? Je weet het niet. En dan toch over je verjaardag praten, over je nieuwe pony die je misschien nog wel krijgt, zorg eerst eens dat je zeker weet dat je die nieuwe pony kunt onderhouden, voor zolang hij leeft. En niet na een lange tijd geen geld meer hebben, door wat voor reden dan ook, en het beestje dan weg moeten doen..en alsnog verder gaan kijken naar een pony waarvoor jij en je ouders nu totaal geen geld voor hebben. Als het zo'n moeite kost om 45 euro bij elkaar te sparen, hoe moet dat dan als er nog minder geld in het laatje komt? Dan moet al het geld naar de verzorging en het voedsel van het gezin, dan heb je al helemaal geen geld meer voor een pony. Mijn vader heeft schulden, heeft leefgeld en ik kan dus niet op hem leunen als ik in de knoei kom met het geld voor mijn paard.. Jij moet daar ook rekening mee houden, hoe fijn je ouders het ook vinden voor je, om je een leuke pony te geven..je moet er wel geld voor hebben en niet de ogen dicht geknepen houden zodra het om het kostenplaatje gaat. Zorg dat je een baan vind, verdien je eigen geld en koop je eigen pony, betaal de stalling en alle andere kosten allemaal zelf, of zorg in ieder geval dat je zeker weet dat je iets hebt om op te leunen (en dat is jezelf!). Als jou ouders dan alsnog geld willen geven voor je paard is dat fijn, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je het zelf ook kunt betalen. Dit is geen fijn beeld voor jouw toekomstige nieuwe pony.

Dat is allemaal wel leuk en aardig om te zeggen maar dit meisje is pas 13 jaar oud!! ze mag misschien net een krantenwijk, als ze geluk heeft, en haar ouders liggen midden in een scheiding en dan kom jij zo de hoek om zeilen.... Dat is ook niet echt kind vriendelijk lijkt me.... en de situatie is nou ook niet echt een die zij kan controleren... (mijn mening, niet aanvallend bedoeld)

meid, ik heb niet alles gelezen nog, dat ga ik zo even doen maar tot die tijd kan ik alleen maar zeggen dat ik het heel erg naar vind voor je! Ik neem aan dat je ouders Celest voor je gekocht hadden toen ze nog samen waren en er nog genoeg geld was, en nu helaas, doordat je vaders bedrijf falliet is gegaan kun je Celest niet meer houden en heb je moeite om voor hem te zorgen, laat staan alle onkosten te betalen en dat is natuurlijk helemaal niet leuk! Ik weet uit ervaring hoe vervelend de situatie thuis kan zijn als je ouders midden in een scheiding liggen, helemaal als je nog zo jong bent. Dan heb je er nog het probleem bij dat mensen je halve waarheden vertellen in mijn ogen (zoals je vader die het niet kon opbrengen om je te vertellen dat hij niet meer kon betalen voor de stalling van Celest, ik wil niet zeggen dat hij hierdoor een slecht persoon is, absoluut niet) en dat maakt de situatie voor jou alleen maar complexer. Ik denk dat mensen er meer rekening mee moeten houden met het feit dat je nog maar een kind bent en wat meer begrip kunnen tonen jouw kant op want je situatie is nou ook niet wat je leuk en gezond kan noemen. Onthou wel dat de scheiding van je ouders niet aan jou ligt!! Veel sterkte er mee meis en als je een luisterend oor nodig hebt van een volwassene die je niet kent dan staat mijn PB box open voor je!

Liefs,

Desire

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:54

SONY schreef:
Ik ga helemaal niet opassen wat ik zeg. Dit is een openbaar forum en ik mag gewoon mijn mening geven. Jullie halen dit meisje gigantisch onderuit... misschien doet ze niet altijd alles goed. Was jij zo perfect toen je 12 was.

Maar weet je wat geven jullie jezelf nog maar eens een schouderklopje hoor...

Meisje schrijft toch alleen dat ze in een stinkmodder situatie zit en hoe ze hier het beste mee om kan gaan?! Ze noemt geen namen..helemaal niks!

Ik TEM hier maar even, want dit is echt sneu..

@ June_ en dat is ook een goede keuze van je geweest maar ze is 12 en dan hoef je de dingen niet zo keihard in iemand gezicht te gooien zoiets kan je ook met beleid uitleggen.

Ik ben het nu wel met je eens. Niemand wist over welke stal het ging, TS zei hier inderdaad niets over..men die de stalhouder kent en het er niet mee eens is, tja..dat gebeurd niet waar? Nogmaals vind ik het heel erg laag, om tegen de TS te zeggen dat ze een ' lekkere vader ' heeft. Die mensen zitten nu in een vervelende situatie en die man zal heus niet zijn petje naar zijn baas hebben gegooid met een bekijk-het-maartje.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:55

SONY schreef:

Weet precies hoe het gaat deze dames stappen met hun geprinte internet topic naar de staleigenaar waar ze hem het hele topic omhoog hebben gepraat alsof het, het volgende wereldwonder is... en hopen dan in goed blaadje te komen. Heb dit al zo vaak gezien hé...

Jij kent ons niet, wij kennen jou niet en dat BOEIT ons dus helemaal niets! Laat het graag zo houden...
Deze dames hebben wel meer verstand dat zown DOM topic uit te printen en daarmee naar de pensionhouder te gaan nee SORRY zo zielig zijn wij niet!!!
De staleigenaar weet zelfs niets van dit topic af en moet hij het weten wat ons betreft niet!!
maar als jijdat wilt denken moet je dat zeker lekker doen..

En ga nu maar lekker met je belangrijke zaken verder daaaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:55

dat is dus ook wat ik een beetje verwoorde wat guardian zegt en kan me er ook in meegaan.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:56

Quardian zou je me willen uitleggen met hetgeen je bedoeld bij : en dit is nu ook geen situatie die zij kan controleren?

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:57

SONY schreef:

Wrong again.Heb 9 paarden staan en huur daar compleet een eiegn afdeleling.Ik hoef niks uit te printen,om aardiggevonden te worden door pensionhouder,dat vind ie me toch al Knipoog
Verder stap maar weer snel in vogelrock om je droomvlucht te vervolgen.Want hier ben je niet echt een toegevoegde waarde.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:58

HouVanUtopia, ik moet toch zeggen dat de TS met 12 jaar, veel volwassener praat dan jij. Waarom zo aanvallend? En dat alleen omdat iemand laat merken dat ze er niets voor voelt, om een profiel in te vullen zodat jij daar ook weer wat op kunt zeggen?

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:59

SONY schreef:

En Maverick wat haal ik uit jouw profiel? Helemaal niks.. behlave dat je dan een paard hebt en dat je van welshjes houd en student bent... zo nou dat is echt diepe inside info hoor... zal ik dan maar in mijn profiel zetten dat ik van roofvogels hou? Uit het Noorden des lands kom? Vrouw ben? Etc...

LEES LINKS IN MIJN ONDERSCHRIF>maar wat wil je wten. want ik durf gewoon te zeggen wie ik ben en wat ik doe.Jij niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:00

ik moet eerlijk zeggen dat sommige mensen een beetje kinderachtig bezig zijn! Kom op zeg het is een kind van 12. Die snapt misschien niet eens wat er allemaal gebeurt, ze heeft geen namen genoemd, geen plaatsnaam helemaal niets! Ik snap jullie kant ook hoor dat het nu misschien beter is voor het diertje, maar denk ook eens aan het kind! Wees gewoon volwassen en ga zo kind niet verder de grond in trappen. Tuurlijk mag je zeggen wat je vind maar hou wel in je achterhoofd dat ze pas 12 is.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:01

Profiel gevuld of niet, daar gaat het hier niet om. De TS maakt een topic aan over haarzelf, niet over twee/drie andere mensen waarvan de een liever eerst een profiel leest en daarna pas reageerd, en de ander dat onzin vind (ofzo).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:01

Mensen doe eens rustig aan hier heeft niemand wat aan, maverick dit is geheel off topic, niemand is verplicht een profiel in te vullen. Laten we nu gewoon on topic voort gaan Lachen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:02

Nou, ik heb het gewoon gehad dat ze de stalhouder zo afzeiken...niemand weet werkelijk hoe het echte verhaal is gegaan. Maja zal wel aan mij liggen.

Wij van iedereen die bij ons op stal staat, heeft heel erg met haar meegeleeft! En vinden het vreselijk wat haar is overkomen! Zei kan hier helemaal niets aan doen ze is gewoon de dupe van geworden. Dit is natuurlijk TE erg voor woorden!!
Wij vinden het ook heel erg dat de kopers niet zijn komen opdagen afgelopen zondag.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:03

katiavl schreef:
Mensen doe eens rustig aan hier heeft niemand wat aan, maverick dit is geheel off topic, niemand is verplicht een profiel in te vullen. Laten we nu gewoon on topic voort gaan Lachen

mee eens

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:04

HouVanUtopia schreef:
Nou, ik heb het gewoon gehad dat ze de stalhouder zo afzeiken...niemand weet werkelijk hoe het echte verhaal is gegaan. Maja zal wel aan mij liggen.

Wij van iedereen die bij ons op stal staat, heeft heel erg met haar meegeleeft! En vinden het vreselijk wat haar is overkomen! Zei kan hier helemaal niets aan doen ze is gewoon de dupe van geworden. Dit is natuurlijk TE erg voor woorden!!
Wij vinden het ook heel erg dat de kopers niet zijn komen opdagen afgelopen zondag.

En dan toch een meid van 12 zo afzeiken omdat ze hier haar verhaal even kwijt wil? Wij weten nog steeds niet over welke stal/stalhouder het gaat hoor..en naar mijn idee mag je posten wat je wil, zolang het niet té persoonlijk wordt. De TS is helemaal niet persoonlijk geweest want ze noemde geen namen, geen stalnaam, achternaam..niets noppes nada.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 00:05

Ik heb ook niets tegen de TS... Ik heb haar op geen moment lopen afzeiken! Ik denk ook niet dat het haar bedoeling is geweest om het zo over te laten komen. Maar dat sommige het verkeerd hebben opgepakt over de pensionhouder.

Ik wou gewoon even duidelijk maken, dat het terrecht is wat hier is gebeurt. En dat ik het wel heel erg vind voor de TS.