Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
daantjuhhh schreef:Inderdaad.
Ik lijk heel jong.
toen ik begon met ponykamp was ik 19 jaar.
en de ouders die de kinderen afdropte zaten mij ok echt zo aan te kijken.. van jij hoofd?? leiding??
dus toen alle ouders bij elkaar stonden vroeg een van de ouders naar mijn leeftijd en toen ik zei dat ik 19 was was het echt z'n reactie van opluchting en verbazing..
ze dachten dat ik 15 was! haha
Evelijn schreef:nou ik wel hoor.. die scriptie moet gewoon af....maar goed ik ben al weer veels te veel afgeleid door bokt
Chantal1971 schreef:@ Mellamoshan: alvast gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Er zijn best wel maneges die wel betalen hoor. Kijk, ik werk gewoon en neem er vrij voor, maar ik ken meerdere mensen die nog studeren en ook ponykamp draaien. Iedereen verdient hier tussen de 100,00 en 135,00 per week (zondag t/m zaterdag). Nu is het wel zo dat het heel hard werken is voor relatief weinig geld, maar voor iemand die nog geen huis (ofzo) hoeft te betalen is het best een leuke verdienste denk ik![]()
Enne....eten wordt geregeld, je hebt geen tijd om te lanterfanten dus je houdt nog wel geld over aan het eind van de week als het goed is
Evelijn: gelukkig hoeven mensen niet te studeren in de zomervakantie
Chantal1971 schreef:Het is zeker zo dat hoe meer kinderen, hoe meer regels. Het is anders niet te overzien.
Vjestagirl schreef:Bij ons word er bij heimwee ook niet naar huis gebeld. Daar word het alleen maar erger van. Degene die het bij ons leid is heel hard, zodra er een ligt te huilen negeer je dat gewoon. Ze is jarenlang docente geweest en ik ga er maar vn uit dat ze weet wat ze doet.