Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) inzet om te leiden. De ouders zien ze aankomen!
, maar de manege ziet mij graag verschijnen als leiding hoor.
).
daantjuhhh schreef:Inderdaad.
Ik lijk heel jong.
toen ik begon met ponykamp was ik 19 jaar.
en de ouders die de kinderen afdropte zaten mij ok echt zo aan te kijken.. van jij hoofd?? leiding??
dus toen alle ouders bij elkaar stonden vroeg een van de ouders naar mijn leeftijd en toen ik zei dat ik 19 was was het echt z'n reactie van opluchting en verbazing..
ze dachten dat ik 15 was! haha
wat ik ben een gek
daarnaast gaan er oudere leiding mee dus nooit problemen gehad
) bij zijn.
) 21, maar moet dus ook wat rekeningen gewoon betalen dus als ponykamp niet betaald is, zal het er ook nooit van komen helaas...

..maar goed ik ben al weer veels te veel afgeleid door bokt
Evelijn schreef:nou ik wel hoor.. die scriptie moet gewoon af....maar goed ik ben al weer veels te veel afgeleid door bokt
Chantal1971 schreef:@ Mellamoshan: alvast gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Er zijn best wel maneges die wel betalen hoor. Kijk, ik werk gewoon en neem er vrij voor, maar ik ken meerdere mensen die nog studeren en ook ponykamp draaien. Iedereen verdient hier tussen de 100,00 en 135,00 per week (zondag t/m zaterdag). Nu is het wel zo dat het heel hard werken is voor relatief weinig geld, maar voor iemand die nog geen huis (ofzo) hoeft te betalen is het best een leuke verdienste denk ik![]()
Enne....eten wordt geregeld, je hebt geen tijd om te lanterfanten dus je houdt nog wel geld over aan het eind van de week als het goed is
Evelijn: gelukkig hoeven mensen niet te studeren in de zomervakantie

Chantal1971 schreef:Het is zeker zo dat hoe meer kinderen, hoe meer regels. Het is anders niet te overzien.

) in de smiezen houden; als er ook maar een seintje is van pesten, buitensluiten oid dan wordt dat meteen aangepakt. Omdat we vanaf dag 1 de regel aanhouden 'heb respect voor elkaar en zodra er iets is, bespreek je dat met de leiding', komen dat soort dingen weinig voor. Maar aan de andere kant moet je ook wel een beetje ervaring hebben om die dingen op te merken. We hebben nooit ontevreden ouders aan de deur.. heb ik iig nog nooit meegemaakt.
(dit jaar trouwens eentje met PDD-nos en eentje met ADHD die meegaan op trektocht.. dat zal wat worden
)
)?Vjestagirl schreef:Bij ons word er bij heimwee ook niet naar huis gebeld. Daar word het alleen maar erger van. Degene die het bij ons leid is heel hard, zodra er een ligt te huilen negeer je dat gewoon. Ze is jarenlang docente geweest en ik ga er maar vn uit dat ze weet wat ze doet.

Als de kinderen dan 's avonds, als de donkere heimwee-wolk weer boven hun hoofd weg is, nog even naar huis bellen zijn de ouders weer opgelucht en is alles weer goed. Eigenlijk is bij de kleintjes ook alles wel op te lossen met de zoiets van 'je pony staat op stal op je te wachten, we gaan straks weer lekker rijden' ofzoiets. En van de zomer ga ik de heimweepilletjes-truc uitproberen