Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mareeq schreef:Eigenlijk is een paard kopen niet duur.. Het onderhouden van een paard, dát is duur. Je kunt beter te veel betalen voor een goed paard,.. Een goed paard kun je ook weer goed kwijt als het moet.
Wat dacht je van leasen? (A)
vind dat er tussen dravers veel verschil kan zitten .. en je vind engels volbloeds wel mooi.. maar dravers niet? Vind die twee soms erg op elkaar lijken.. maar goed dat zal wel aan mij liggen. (vier benen en een hoofd en ik ben al tevreden
) Redrumfox schreef:Mareeq schreef:Eigenlijk is een paard kopen niet duur.. Het onderhouden van een paard, dát is duur. Je kunt beter te veel betalen voor een goed paard,.. Een goed paard kun je ook weer goed kwijt als het moet.
Wat dacht je van leasen? (A)
Onderhoud hoeft niemand me op te wijzen, ik heb al eigen paarden dus weet hoe het ermee staat.
Leasen is voor mij geen optie, moet er niet aan denken dat er iets met dat paard gebeurt.
Urielle schreef:Schets eens een plaatje van je ideale paard?
Ik heb hier een hele dag niks te doen met een ziek kind in de box, ik snor wel wat advertenties voor je op.

het kostte me al heel veel tijd om een krappe 2000 euro bij elkaar te schrapen. (ik heb wel meer geld, maar dat weiger ik uit te geven want ik heb hier ook nog een merrie en een veulen lopen. als daar iets mee gebeurt wil ik wel de rekening kunnen betalen)

AnjaKos schreef:Redrumfox:
Op MP staat een hele leuke WelshCob merrie te koop van 9 jaar. 1.50 shofthoogte en €2250,-
Als je E-pony als zoekopdracht invult dan staat ze op pagina 2.
Nee..ik ken deze pony niet maar was gewoon even aan het bladeren voor je
Redrumfox schreef:Ik zoek me al weken helemaal rot naar een leuk recreatiepaard, maar nergens zijn ze in mijn prijsklasse. Alleen maar €4000, €8000 etc.. Ik raak hier echt vreselijk gefrustreerd van, ik wil gewoon een lekker rijpaardje om het bos mee in te kunnen. Is dat nou teveel gevraagd voor 2000 euro?
Er komen allemaal leuke paarden voorbij, en als ik dan informeer naar de vraagprijs schrik ik me een ongeluk.
Ik heb hier in de buurt een KWPN merrie aangeboden gekregen voor €1000, maar daar mankeerde vanalles aan. Dus is mijn budget gewoon te laag om een gezond paard te vinden om de paden mee op te gaan?
Dus hierbij mijn vraag; wat hebben jullie voor jullie recreatiepaard betaald en wáárom kan ik niet gewoon een normaal geprijst paard vinden? Ligt dit aan de markt, doe ik iets verkeerd, zijn mijn eisen te hoog?
Redrumfox schreef:Ik zoek me al weken helemaal rot naar een leuk recreatiepaard, maar nergens zijn ze in mijn prijsklasse. Alleen maar €4000, €8000 etc.. Ik raak hier echt vreselijk gefrustreerd van, ik wil gewoon een lekker rijpaardje om het bos mee in te kunnen. Is dat nou teveel gevraagd voor 2000 euro?
Er komen allemaal leuke paarden voorbij, en als ik dan informeer naar de vraagprijs schrik ik me een ongeluk.
Ik heb hier in de buurt een KWPN merrie aangeboden gekregen voor €1000, maar daar mankeerde vanalles aan. Dus is mijn budget gewoon te laag om een gezond paard te vinden om de paden mee op te gaan?
Dus hierbij mijn vraag; wat hebben jullie voor jullie recreatiepaard betaald en wáárom kan ik niet gewoon een normaal geprijst paard vinden? Ligt dit aan de markt, doe ik iets verkeerd, zijn mijn eisen te hoog?
Redrumfox schreef:Ik hoef ook absoluut geen paard met een prachtige uitstraling, het gaat mij ook om het innerlijk. Maar als in de advertentie al staat 'niet voor beginners' of 'heeft een consequente ruiter nodig' dan zoek ik gauw verder. Zoals ik al zei; ik wil gewoon kunnen opstappen en wegrijden zonder gehannes met die pony dat hij niet wil lopen e.d. Natuurlijk, dat heb je bij iedere pony wel een keer. Maar het moet niet zo zijn dat dat de hele tijd zo gaat.
Sisco4life schreef:Hier nog zo iemand.
Max 1000 euro te besteden, vind meer echt niet normaal voor een paard.
Wat ik kan kopen ?
- afgekeurde hengsten
- hafjes
- fjorden
- dravers
Is toch best keus toch
barbara1970 schreef:Redrumfox schreef:Ik zoek me al weken helemaal rot naar een leuk recreatiepaard, maar nergens zijn ze in mijn prijsklasse. Alleen maar €4000, €8000 etc.. Ik raak hier echt vreselijk gefrustreerd van, ik wil gewoon een lekker rijpaardje om het bos mee in te kunnen. Is dat nou teveel gevraagd voor 2000 euro?
hoi, gewoon even doorzoeken, ik vindt 2000,- voor een leuk recreatiepaardje een nette prijs, je moet toch niet over 1 nacht ijs gaan als je een paard wil kopen. Geduld niet opgeven en weet zeker dat je wat leuks vindt
lotjj92 schreef:je moet dan denk ik niet een paard willen met papieren of goede ouders, want daar betaal je al snel een behoorlijk bedrag voor. dus een vuilnisbakkenras die zijn igg een stuk goedkoper
barbara1970 schreef:Redrumfox schreef:Ik zoek me al weken helemaal rot naar een leuk recreatiepaard, maar nergens zijn ze in mijn prijsklasse. Alleen maar €4000, €8000 etc.. Ik raak hier echt vreselijk gefrustreerd van, ik wil gewoon een lekker rijpaardje om het bos mee in te kunnen. Is dat nou teveel gevraagd voor 2000 euro?
ik wist niet of ik dat hier mcht vertellen dus heb even gecheckt maar ik heb nog een aantal leuke paardjes te koop staan. kijk maar even bij marktplaats en zoek dan hippisch centrum veluwe ik heb eeb leuke recratieruin staan van 170 en 11 jaar oud zijn fotoos staan ook op mijn site http://www.hippisch-centrum.tk.
Ik hoop niet dat ik te ver ben gegaan anders moeten jullie maar even temmen