Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:09

Zazoo schreef:
gewoon weer een aantal jaar erin stoppen dus, dat is het me wel waard hoor Lachen.

En weer de tijd, energie en tegenslagen overwinnen?
Wat heb je dan aan die miljoen? Dan ben je ondertussen een hoop ervan alweer kwijt, voor je hetzelfde hebt bereikt dat je nu al hebt.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:09

pharagirlke schreef:
Zazoo schreef:
En voor de mensen die kiezen voor het miljoen is het dus alleen maar een gebruiksvoorwerp? Lekker kort door de bocht.

Oh dat is plots kort door de bocht Vork Maar als de mensen die er wel voor kiezen dat soort dingen zeggen over mensen die er niet voor zouden kiezen, dát is wel oke? Knipoog

nee heb jij me dat horen zeggen dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:10

Pff. 'gewoon een andere' jeetje...Een tweede Phara vind ik nooit van mijn leven niet. Een tweede Ex beslist ook niet en een tweede Pretty? Nee dat geloof ik niet Haha!

Zazoo; Ik heb je er iig nog niet op zien reageren dat je dat niet goed vond en nu ineens wel nu het over de mensen die ja zeggen gaat dus ik veronderstel dat je dat niet zo'n ramp vind Knipoog

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:10

Meteen!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:12

Zazoo schreef:
gewoon weer een aantal jaar erin stoppen dus, dat is het me wel waard hoor Lachen.

nou geloof mij maar ik vind heus niet meer iemand die voelt wat er met mij aan de hand is die rekening met mij houdt, en dat hij dus voelt dat ik een vreselijke ziekte heb.

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:13

jeetje, net of je een band met je paard moet hebben. ik kan goed met mijn paardje overweg, en we zijn blij met elkaar. maar speciaal is ze zeker niet voor mij.
met mijn vorige pony had ik wel een soort van band. maarja ik werd te groot en kreeg een grotere, mijn zusje ging op mijn oudere pony rijden. en zo langzaam aan groeiden we uit elkaar. Op dat moment had ik het niet leuk gevonden als ze verkocht zou worden maar achteraf had het voor mij weinig verschil gemaakt.
verder hebben we thuis ook nog een oud ponietje staan waar de hele familie op heeft leren rijden en er al zolang is dat ze er gewoon hoort, maar als ik tussen haar en een miljoen moet kiezen weet ik het ook wel. als ze maar goed terecht komt.

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:14

Ja! mag meteen meegenomen worden hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:14

daar hoef ik nog geen seconde over na te denken. Voor 100.000 mogen ze hem nog zo meenemen.

Weet je hoe paasei veel geld dat dat is???

morgen ligt ie dood op stal en weg geld. En de nieuwe eigenaar zal er ook echt wel goed voor zijn.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:15

Meteen!
Mensen die er zoveel geld voor over hebben kunnen het paard vast ook álles geven wat hij of zij nodig heeft.
Er gaat een lintje om en, veel plezier ermee!

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:15

MRmichiel schreef:
jeetje, net of je een band met je paard moet hebben. ik kan goed met mijn paardje overweg, en we zijn blij met elkaar. maar speciaal is ze zeker niet voor mij.
met mijn vorige pony had ik wel een soort van band. maarja ik werd te groot en kreeg een grotere, mijn zusje ging op mijn oudere pony rijden. en zo langzaam aan groeiden we uit elkaar. Op dat moment had ik het niet leuk gevonden als ze verkocht zou worden maar achteraf had het voor mij weinig verschil gemaakt.
verder hebben we thuis ook nog een oud ponietje staan waar de hele familie op heeft leren rijden en er al zolang is dat ze er gewoon hoort, maar als ik tussen haar en een miljoen moet kiezen weet ik het ook wel. als ze maar goed terecht komt.

ik voel me niet aangesproken maar moet ff reageren.

dus ff vraagje.

jij denkt dat ik een paard vind dat voelt dat hij met mij voorzichtig moet zijn, en dat hij dat ook is, hij merkt dat jij een ziekte hebt.
vind ik dat denk je dan nog ?
en zal diegene precies het zelfde doen.
me hamster voelt dat niet hoor.!!! en met vrienden heb ik niet zin om er telkens over te praten.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:16

Dat ook ja. Ik heb denk ik ook niet de band met mijn paard die andere mensen hier hebben. Met mijn hond is een ander verhaal. Bij haar zou ik zeggen: NEE! maar wie weet verandert dat inderdaad als er een man met een miljoen voor de deur staat. Ook al kan ik me dat niet zo voorstellen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:16

Kiara schreef:
Meteen!
Mensen die er zoveel geld voor over hebben kunnen het paard vast ook álles geven wat hij of zij nodig heeft.

Waarom denken mensen dat mensen met geld een paard veel te bieden heeft?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar Lachen

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:17

Omdat die mensen het geld hebben en het ervoor over hebben. Maar dat hoeft inderdaad niet zo te zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:17

Kiara schreef:
Meteen!

ken anders iemand die ook zoveel geld aan de paarden geeft maar daar zou ik niet graag paard willen zijn hoor... erg 'luxueus' hebben de paarden het niet als je begrijpt wat ik bedoel........

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:19

Nou als ik zo kijken heeft peres het echt wel naar zijn zin.
hij staat niet graag 2 uur ofzo op de wei
hij vind een uurtje genoeg.
spelen doet hij liever.
ja met paardjes.

maar hij staat eerder te trappelen lekker in park te spelen en grazen waar iemand bij is.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:20

Al zou het voor 1 miljard of meer zijn.. Ze gaat echt nooit meer weg..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:21

Kiara schreef:
Meteen!

geld betekent niet automatisch dat ze goed voor hem zullen zorgen

ik zou mijn paard ook verkopen voor zo'n bod hoor, maar ik moet wel een goed gevoel bij die mensen hebben

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:22

en als bijvoorbeeld nou in een reading tevoorschijn komt hij heeft het goed. en naar zijn zin.
zou je hem dan alsnog weg doen ?????????????

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:22

In theorie moet je een paard wel érg graag willen om er zoveel voor neer te tellen.
En in praktijk moet je ook aan jezelf denken. Knipoog
Zoveel geld kan ik nooit bij elkaar verdienen door gewoon te werken.
vandaar.
Nog steeds blijf ik er bij, lintje er om, en gaan!

maar.. die keus hoef ik niet meer te maken, paardje is recentelijk vertrokken naar de ideale plek.
Voor een prijs die lager ligt dan wat ik er destijds voor gegeven heb.
Maar de plek was ideaal, en de mensen ook.

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:24

Like_peres schreef:
jij denkt dat ik een paard vind dat voelt dat hij met mij voorzichtig moet zijn, en dat hij dat ook is, hij merkt dat jij een ziekte hebt.
vind ik dat denk je dan nog ?

ik denk dat jij een bepaalde energie uitstraalt/houding aanneemt naar jouw paard waarop hij zijn gedrag aanpast. En ik kan begrijpen dat je jouw paard dan niet zo snel zal verkopen omdat natuurlijk niet elk paard dit doet, maar uniek zal hij hier ook niet in zijn. Als ik een klein kind op mijn zus zijn pony zet is het een schatje terwijl ze normaal best actief is.
en ik heb ook nooit gezegd dat je je paard maar moest verkopen voor een miljoen, maar ik zou het wel doen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:25

Like_peres schreef:
en als bijvoorbeeld nou in een reading tevoorschijn komt hij heeft het goed. en naar zijn zin.
zou je hem dan alsnog weg doen ?????????????

wie zegt dat je paard het bij een ander niet goed kan hebben, er zijn meer mensen die heel veel voor hun paard over hebben hoor en dan heb ik het niet over geld

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:26

Overigens vraag ik me het tegenovergestelde af, hoeveel mensen het idd zouden doen.
Als ze na een super proef waarna je het gevoel hebt dat je de hele wereld aan kan samen met je kameraadje plots door een vreemde die je van hot nog staart kent, meteen zouden zeggen 'pak maar mee.'

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:26

Kiara schreef:
maar.. die keus hoef ik niet meer te maken, paardje is recentelijk vertrokken naar de ideale plek.
Voor een prijs die lager ligt dan wat ik er destijds voor gegeven heb.
Maar de plek was ideaal, en de mensen ook.

moeilijke beslissing Ach gut

TriesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:28

Ja, ze krijgen (na betaling weliswaar) hem onmiddelijk mee!! Met het hoofdstel en zadel er gratis bij!

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:29

pharagirlke schreef:
Overigens vraag ik me het tegenovergestelde af, hoeveel mensen het idd zouden doen.
Als ze na een super proef waarna je het gevoel hebt dat je de hele wereld aan kan samen met je kameraadje plots door een vreemde die je van hot nog staart kent, meteen zouden zeggen 'pak maar mee.'

of je hebt net gereden in de regen, je paard liep voor geen meter, je hebt haast want je moet nog gauw douchen want je moet naar je werk en je bent hartstikke moe en een slecht humeur. en dan komt iemand met een miljoen aanzetten voor je paard Clown