Cayenne schreef:Mag ook niet. Ik geloof dat het zelfs ook strafbaar is om het te accepteren, aangezien je dan "medeplichtig" bent
Heb navraag gedaan bij betrouwbare bronnen. Dus graag geen uitspraken doen als je er niet zo veel vanaf weet

Goed: hij is er!

Onze hengstjes vonden het zó leuk, die sprongen dus dwars door de afzetting heen...
Tsja, en toen begon de lol

Rangorde bepalen dus. Ondertussen was zo'n beetje de hele buurt uitgestroomd om naar de nieuwe pony te kijken en joh, wat heb ik veel mensen horen roepen '' ahhhh, wat zíelig zeg...." jah joh, érrug zielig hoor, ze bepalen gewoon de rangorde

En die kleine? Die trapt en bijt gewoon van zich af hoor, met een hoge gil er bij

Het blijkt dus een blauwschimmel te zijn, die 6x per jaar verkleurd oid... dat is mij tenminste verteld.
Super leuk beestje hoor; heerlijk mak, wel pittig tegen de anderen, maar da's alleen maar goed. Cupido had dekhengstambities; zijn banketstaaf ging er uit, en hij dacht dat kleine ding wel even te kunnen dekken. Daar dacht de kleine helaas voor Cupido toch écht anders over

Nougoed, heel verhaal; ik ben nu natuurlijk erg druk etc. dus ga zo weer naar de weide; hier toch even wat foto's die ik wilde delen

Wat issie mooi he

Hier staat hij apart... nóg wel

Beetje kennismaken

Otje staat vanaf de zijlijn mee te kijken; kleine staat op het punt van bokken; cupido probeert erop te duiken

Zo, dat waren weer even de foto's voor nu.