Chantalll schreef:Volgens betrouwbare bronnen, heeft Peter Strooper een shire staan genaamd Teddy. Zijn schofthoogte is 2.21m.
2.14 is die
En Strooper gaat hem nu ook officieel laten meten
dus komt Teddy toch echt wel in de boeken te staan!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Volgens betrouwbare bronnen, heeft Peter Strooper een shire staan genaamd Teddy. Zijn schofthoogte is 2.21m.
shron_silver schreef:zo, die wil je niet op je tenen hebben staan zeg!
Wat een reus zeg
draverr schreef:Chantalll schreef:Volgens betrouwbare bronnen, heeft Peter Strooper een shire staan genaamd Teddy. Zijn schofthoogte is 2.21m.
2.14 is die
En Strooper gaat hem nu ook officieel laten meten
dus komt Teddy toch echt wel in de boeken te staan!!!
B_Sweet schreef:shron_silver schreef:zo, die wil je niet op je tenen hebben staan zeg!
Wat een reus zeg
Nee indd ! Dat lijkt me wel zo pijn doen.
Palhaço schreef:WOW groot en mooi paardlijkt me gaaf om daarop door het bos te galopperen.. haha
paar pagina's terug werd er gezegd dat een bepaald paard 62 jaar is geworden... is dat echt zo? dan wil ik het geheim weten!!![]()
![]()
Skippy01 schreef:Palhaço schreef:WOW groot en mooi paardlijkt me gaaf om daarop door het bos te galopperen.. haha
paar pagina's terug werd er gezegd dat een bepaald paard 62 jaar is geworden... is dat echt zo? dan wil ik het geheim weten!!![]()
![]()
old billy is idd 62 geworden, waarvan hij 57 jaar hard heeft gewerkt op het land... dus het geheim: geen pensioen gevenhard laten werken, weinig rust (we praten over de tijd dat paarden nog puur werkdieren waren, dus van zonsopgang tot zonsondergang moesten werken), veel hooi en haver (dus geen sportbrok, want die bestond nog niet) en op zondag voor de kar naar de kerk en terug en dan de rest van de dag rust en dan begint de week weer van voor af aan...
Destiny02 schreef:
Skippy01 schreef:Palhaço schreef:WOW groot en mooi paardlijkt me gaaf om daarop door het bos te galopperen.. haha
![]()
old billy is idd 62 geworden, waarvan hij 57 jaar hard heeft gewerkt op het land... dus het geheim: geen pensioen gevenhard laten werken, weinig rust (we praten over de tijd dat paarden nog puur werkdieren waren, dus van zonsopgang tot zonsondergang moesten werken), veel hooi en haver (dus geen sportbrok, want die bestond nog niet) en op zondag voor de kar naar de kerk en terug en dan de rest van de dag rust en dan begint de week weer van voor af aan...
geerte schreef:Onderwerp bericht: Re: Reuzenpaard (2,02m) haalt Guiness Book
BerichtGeplaatst: 13-03-07 12:17
en voor de liefhebbers de foto
bron: http://www.themercantile.net/about_us/Radar_Ladder.jpg
wat een reus zeg!
http://www.themercantile.net/about_us/Radar_Ladder.jpg
Jezus, wat een reus zeg!
W0ow, als je er een falabella naast zet
MizzKarice schreef:Deze bedoel je zeker?
Jezus, wat een reus zeg!
lolaaatjuhh schreef:MizzKarice schreef:
Jezus, wat een reus zeg!
W0ow, als je er een falabella naast zet
Ies_ schreef:Woow!groot hoor. Maar is die nou de grootste of niet? Er zijn nou zoveel in dit topic die een groter paard hebben!