kissyfur schreef:XxXLienkeXxX schreef:neee daar heb ik gestaan het heet nu idd hippisch centrum hulten maar die nieuwe eigenaar is dus vreselijk en idd rare lui... Ik sta nu in hilvarenbeek
HAHA..mijn zus staat daar dus wel![]()
![]()
.
Eigenlijk een stal met alles erop en eraan.
Maar ik vind mijn zusje ook wel eens een rare.![]()
Citaat:
Ik vind dit niet netjes van Lienke om dit te zeggen over de eigenaar van Hipisch centrum Hulten, ze heeft er maar eventjes gestaan, en haar mening is gebaseerd op de mening van andere, misschien als ze het nog eventjes de kans had gegeven, had het heel goed kunnen gaan. Ik voel me persoonlijk aangesproken als ze het over rare lui heeft, wij zijn gewone mensen, die ons niet laten beinvloeden door andere mensen en onze eigen mening hebben. De eigenaar is goed voor zijn pensionklanten, als je je eigen aan de regels houdt, doet iemand dat niet, is eigen verantwoordelijkheid. Weet je het verhaal van een kant horen, is makkelijk, bekijk het van twee kanten iedereen praat in zijn eigen straatje, luister ook naar de andere kant, misschien dat je dan heel anders over de situatie denkt. Hippisch centrum Hulten is een zeer luxe stal, van alle gemakken voorzien. Waar de eigenaar heel hard werkt om het zo mooi te krijgen en erg zijn best doet, misschien moeten jullie daar eens naar kijken, en op iedere stal is weleens iets. Ik ken de verhalen van twee kanten ik vind het niet eerlijk om dit zo te zeggen, ik vind dat je iemand niet een vreselijke man kunt noemen als je hem niet kent, en zeg niet dat je hem kent, want daarvoor heb je daar niet lang genoeg gestaan. Je weet niet wat je mist op deze stal, we hebben een hele gezellige groep, waar we ook leuke dingen mee gaan doen, waar zelft de eigenaars mee gaan. Dus zo vreselijk zijn ze niet. Ik had dit gehoord dat dit op bokt stond en ik denk nu zet ik het recht, vind het niet eerlijk, de eigenaar zijn eerlijke hardwerkende mensen, en iedereen is anders met andere normen en waarden, leer dat maar eens dat je mensen in hun waarde moet laten.

Het is namelijk een persoonlijke kwestie en heeft weinig tot niets te maken met het onderwerp van dit topic. Dat bedoel ik niet naar, maar meer om een heftige discussie hier te voorkomen

natuurlijk wel handig