Starlight is ongeneeslijk ziek...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marillion

Re: Starlight is ongeneeslijk ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 23:08

Kwam vanavond op stal, en het is zo stil nu daar nou dat die kleine star en niet staat, haar beste maatje marillion tuurt maar de hele dag naar haar stal om te kijken of ze terug is dinsdag en woensdag wou hij ook niet echt eten liet heel veel biks liggen en at alleen zijn meusli op gelukkig was vandaag zijn bak leeg en weet ook hij dat ze niet meer terug komt.
Het blijft echt heel erg en heb er niet zoveel woorden voor waarom nou juist haar dit moest overkomen, toen zij vorig jaar hoefbevangen was dachten we echt dat zij het niet zou halen gelukkig kwam zij er weer bovenop en konden we weer aan wedstrijden gaan denken totdat moment kwam 1 dag voor de geplande wedstrijd dat wij dat bultje zagen en dachten dat haar tandvlees ontstoken was toen de DA maar gebeld maar kon op dat moment niks doen de bult was te hard, we moesten maar naar de kliniek toe gaan nou toen kwam het balletje aan het rollen, echt ik had er alles voor over als starlight maar weer beter werd maar de waarheid is zo hard en kil.
ik denk ook niet dat dit gevoel wat je nu voelt zal wennen maar ik hoop wel dat ik het in de loop van de tijd een plaatsje kan geven.
Iedereen echt zo lief van jullie dat jullie zo mee leven bedankt daarvoor

primagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:16

jeetje wat erg Ach gut heel veel sterkte met het verwerken van het verlies Verdrietig

kus taar

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:10

ik wens jou & Linda heel veel sterkte toe!

specialtimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:15

heel veel strekte

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:16

veel sterkte..