Garmana schreef:Alytje schreef:heb niet het hele topic gelezen, maar waarvoor ging je daar heen dan?
Ik vind het echt 10x niks, paarden/koeien/kippen/varkens whatever, maar voor mij hoef je ze niet te slachten. Ik kan overigens geen enkel respect opbrengen voor slachters... Helaas is mijn achteroom slachter, het is dat niemand me wil vertellen wie het is op familiefeesten, anders zou ik hem echt aanvliegen. Nee dat soort mensen kan ik echt niet waarderen...
Dit is weer zo'n jammere (lekker nederlands maar pech) reactie!!
Lees dan het topic wel door voordat je zo reageert! En waarom geen respect voor de slagers?? Jij eet misschien ook vlees! Hoe denk je dat dat op je bord komt? Echt niet van een struik geplukt!! En hoezo zou je je achteroom aanvallen? Hij heeft misschien ook wel respect voor die dieren en wil ze alleen maar verlossen van hun pijn!! Weet jij veel.. Dit is weer vooroordelen
ja sorry dat ik niet 5 pagina's door ga ploegen, heb daar op het moment even geen tijd voor. Ik reageer op het bericht van de TS

En ik eet dus ook geen vlees, anders zou het lekker hypocriet zijn

Voor de rest is dit mijn persoonlijke mening, zo voel ik me daarbij, ik heb gewoon geen respect voor die mensen, daarmee klaar. Mijn mening zal wel heel kort door de bocht zijn, niet ruimdenkend en die mensen doen hun 'werk' ook maar. Maar dit is gewoon mijn gevoel tegen die mensen. Vooroordelen zijn het absoluut niet, dit is mijn mening, en die is niet alleen maar gebasseerd op dit verhaaltje... En als jij denkt dat er alleen maar zielige zieke diertjes worden geslacht heb je het mooi mis.. Dus dat 'uit hun pijn verlossen' gaat ook niet op.