PaTriiCiiaa schreef:go pony goooo!!
mag tie vaker doen![]()
Haha, ik hoop anders niet dat het vaker gebeurd
Katriien schreef:Wat bestaan er toch debiele kinderen !
En wat heb jij een super pony zeg !
Inderdaad, herzenloze jongeren
Bedankt!
Odetje92 schreef:GEWELDIG!!!![]()
Odette wordt nu ook wat nerveus met het vuurwerk. Maar het groepje jongeren dat bij ons in het dorp hangt zal niet vuurwerk dureven gooien denk ik.
Heel raar misschien, maar die jongens zijn dol op Odette, zo grappig:P
Oke, dan heb je geluk gehad joh, ze gooien het bij ons in de straat ook al naar mensen!!
VLEUTIE schreef:goede actie van je pony!
Zeker weten
Shanna schreef:machtige actie van je pony! hun geven de pony een rotknal achter de pony? pony geeft hun een rotknal aan de voorkant
Inderdaad, en verdiend, is het niet?
Kimberley84 schreef:achterlijke lui zeg! je zult ze gewoon moeten aangeven! ik kan me hier dus echt kwaad over maken, door zulke lui heb ik dus eergister een hond onder de brommer gehad! allemaal goed afgelopen maar ik had niet harder moeten rijden... dan was de hond kapot, mijn brommer en ikzelf!
Maar je hebt een hele stoere pony whaha
Bedankt!
Brrr ... moet er niet aan denken dat je harder had gereden.
Van mij mogen ze dat eeuwige vuurwerk afschaffen, en een flinke celstraf zetten op het mishandelen van mens en dier met vuurwerk!!
Maethoriel schreef:Wat een actie van je pony, hij had dat joch eigenlijk een gebroken pootje moeten schoppen, had 'ie wel anders gepiept!
Gelukkig is het goed afgelopen, maar het is toch van de zotte dat ze het in hun hóófd halen om zoiets te doen!
Wat is er nu zo leuk aan om te zien hoe een paard in paniek raakt
Inderdaad, ik zou het zeker niet op mijn geweten willen hebben. Stel dat Frodo onder een auto zou komen, of sterker nog, met mij er boven op.
Brrr... moet er neit aan denken
Seolram schreef:Echt vet slimme en goeie pony heb je!
Ik denk dat de meeste paarden al honderden meters verderop stonden te hijgen en puffen.
Hoe durven die jongens..Ze hadden allemaal een persoonlijke hoefafdruk kunnen krijgen,toch?
Doeggg X Seolram
Inderdaad, ben hartstikke trots op Frodo.
Maar het is logisch dat de meesten paarden schrikken en aan de kletter gaan. Ik zou ook niet op mijn doode akkertje door sukkelen als er een rotje achter me afging.
Rianneke schreef:echt een slimme pony!![]()
maar die jongens snap ik echt niet! voor het zelfde geld was het een klein kindje geweest met een pony op hol ofzomaar goed laat het een wijze les voor ze zijn
Inderdaad, die herhalen dit grapje niet meer denk ik!

goede actie van je pony!
. Dat ding rolde onder z`n buik door en ontplofte aan de andere kant van de straat, zodat hij opzij sprong... middenin het groepje schorriemorrie
. Diep respect voor mijn lief ponybeest & tal van blauwe tenen waren het gevolg