woldhoeve schreef:Ik heb al een hele mooie appaloosa merrie gekocht vorig zomer. 1.05 groot is ze, en ze heet twikkel. hihihi
Echt??
Super hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

woldhoeve schreef:Ik heb al een hele mooie appaloosa merrie gekocht vorig zomer. 1.05 groot is ze, en ze heet twikkel. hihihi
Super hoor! 
woldhoeve schreef:ja en zag vorig jaar op het NK een kinder billy cook zadel hihi
De 1e is gepland op 8 Juli en de 2e op 9 Sept.

chex schreef:WRAN wedstrijd in Gouda op hemelvaartdag ( 17 Mei) is ook goedgekeurd.

PeppySan schreef:YESSS,
heb bericht gehad van de WRAN.
De wedstrijden zijn goed gekeurd, dus zet 24 juni (winschoten) en 19 augustus (noordbroek) maar in de agenda
Durante schreef:PeppySan schreef:YESSS,
heb bericht gehad van de WRAN.
De wedstrijden zijn goed gekeurd, dus zet 24 juni (winschoten) en 19 augustus (noordbroek) maar in de agenda
Ahaa!
Ik kom zeker kijken
, meedoen!!!!

RedTopJack schreef:Kan iemand mij vertellen waar jullie de wedstrijden allemaal vinden?
RedTopJack schreef:Kan iemand mij vertellen waar jullie de wedstrijden allemaal vinden?
Maakt niet uit of het officeel of oefen wedstrijden zijn. In de omgeving van Eindhoven!
Kan iemand mij ook een kleine uitleg geven hoe t precies werkt met de wedstrijde? Moet je ergens lid van zijn of? Ik ben namelijk beginnende western ruiters met een Paint
Thanks!!!!
kjcm schreef:onze show (winters late summer sensation, Uitgeest wran-c) is goed gekeurd.
2 sept.2007
judge Chris Knol
zien we jullie daar?!
worden weer mooie foto's?!