Dito schreef:
Een koeienboer en dit vind ik érgens appelen met peren vergelijken. Schijnbaar gaat het niet om 100 paarden, maar heeft hij er nog véél meer. (dacht dat het aantal in de 300 liep) Daarbij vermoed ik niet dat een koe haar hoeven om de zoveel maanden gedaan moeten worden, wat hier nu met deze paarden bijvoorbeeld ook wel niet gebeurd zal zijn, als je even na gaat wat dat kost. Ook lopen er al meerdere klachten tegen hem, men had dus inderdaad al veel eerder moeten ingrijpen. Zoals bij mij en met mij vele anderen, is de verontwaardiging toch wel even groot als je hoort dat hij ze dan zomaar even mee kan nemen. (Ik weet óók dat een goede thuis niet op 123 gevonden is voor zoveel paarden, maar men kan hem wel verplichten vind ik er 1 te zoeken. Daarom hoeft niet alles buiten, maar hij moet het wel wat onder controle houden.)
Koeien en paarden zijn zeer zeker wel met elkaar te vergelijken.....
Zeker moeten van koeien ook de hoeven gedaan worden en dat doet een koeienboer ook. En hoeveel klachten er tegen hem lopen is bij niemand hier bekend....allemaal van horen zeggen.